gidiyorum.

13 0 0
                                    

Hayallerimi sana anlatamadan ölmek ne kadar zor ve ne kadar kötü bilirmisin.Yangın yeri, yangın yeri gibi Sensizlikte neler çektiğimi sen hiç bildin mi Sana dair hayallerim vardı kimsenin bilmediği, onca düşüm onca rüyalarım vardı Hepsini tek tek yıktın..Senle onca şey yaşamışken, senden ayrı olmak ne kadar zor bilirmisin Mesela kokunu özledim, gözlerini, ellerini, sarılışını özledim hiç farkettin mi Sana ihtiyacım olduğunu hiç düşündün mü Sana birşeyler izah etmeye çalışırken ne kadar güçsüz ve ne kadar çaresiz olduğumu görüyorum Herşeyinle bana aitken, şimdi bir başkası ile olmanı kabul edemiyorum edemiyorum işte…Merak ediyorum, merak ediyorum işte Bana söylediğin yalanları, o yanında duran şahsada söylüyormusun Oda ben gibi kanıyormu her söylediğine Mutluluğunu, sevincini, üzüntünü ben gibi paylaşıyormu senle Söylemek isteyipte söylemediğim o kadar çok şey varki bende ama değermisin bilmiyorum Kıyamadığım bak gidiyorum Yüreğimin en ücra köşesinde saçma sapan ve koca bir boşluk bıraktığın yere doğru gidiyorum gidiyorum doğmamış çocuklarımın anası,Sen mutlu ol diye gidiyorum Hayatında bir düzen olsun diye gidiyorum Benden sonra herşeye karşı güçlü ol diye gidiyorum Bu gidişe anlam veremesemde Senden başkasını sevmeyeceğime söz vererek gidiyorum Değermisin bilmiyorum ama yinede sana söz vererek gidiyorum..

kalbimin ikizii..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin