Wagner Moura

94 1 0
                                    

Γέννηση: 27 Ιουνίου 1976(ηλικία 40), Σαλβαδόρ, Μπαΐα, Βραζιλία

Σπουδές: Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο της Μπαΐα

Σπούδασε: Ηθοποιός

Έτη ενεργά: 1996-σήμερα

Σύζυγος: Sandra Delgado

Παιδιά: 3

Ο Wagner Moura γεννήθηκε στις 27 Ιουνίου 1976 και έχει παίξει σε βραζιλιάνικες ταινίες στην τηλεόραση. Πέραν του ότι είναι έναν καθιερωμένος και αναγνωρισμένος ηθοποιός στην Βραζιλία, έχει επιτευχθεί διεθνή φήμη για την απεικόνισή του Captain (αργότερα συνταγματάρχη) Roberto Nascimento, πρωταγωνίστηκε στην επιτυχημένη ταινία Elite Squad (2007) και Elite Squad: The Enemy Within (2010). Κέρδισε επίσης την αναγνώριση σε παγκόσμιο επίπεδο που έπαιζε τον "Spider" στο sci-fi στην ταινία Elysium (2013). Έπαιξε τον καθοδηγητικό ρόλο του Pablo Escobar στο Netflix στην σειρά Narcos 2015-2016,  για το οποίο έλαβε μια Χρυσή Σφαίρα υποψηφιότητας.

Πρόωρη ζωή και εκπαίδευση:

O Moutra γεννήθηκε στο Σαλβαδόρ, μια πόλη που βρίσκεται στη βορειοανατολική περιοχή της Βραζιλίας, αλλά μεγάλωσε στη μικρή πόλη της Rodelas, Bahia. Η μητέρα του, Alderiva, ήταν νοικοκυρά, και ο πατέρας του Χοσέ Moura, ήταν λοχαγός στην Πολεμική Αεροπορία της Βραζιλίας. Στην ηλικία των 13, μετακόμισε πίσω με την οικογένειά του στο Σαλβαδόρ, Bahia.

Αποφοίτησε δημοσιογραφία στο Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο της Bahia, αλλά αποφάσισε να γίνει ηθοποιός.

Καριέρα:

 Το 1997 εμφανίστηκε στην ταινία Woman on Top  με πρωταγωνίστρια την Penelope Cruz.

Το 2007 έπαιξε τον καπετάνιο Nascimento, πρωταγωνιστής της Χρυσή Άρκτο νικητής το 2008 στο Φεστιβάλ Βερολίνου Κινηματογράφου, Elite Squad.

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για την ταινία Elite, ο Wagner πήρε μέρος σε ένα cast σε ρεαλιστική εκπαίδευση των ειδικών δυνάμεων που διεξήχθη από τον Paulo Storani, πρώην αρχηγό της BOPE, από την ομάδα της Elite. Κατά την διάρκεια του cast, ο Storani ζήτησε απ;o τον διευθυντή του cast να βοηθήσει την επιθετικότητα του Wagner για τον ρόλο, το οποίο προσπάθησε να κάνει μέσω της επαναλαμβανόμενης συνεδρίες ηθικής κακοποίησης. Μετά από αρκετές ημέρες, ο Storani πήρε τελικά την αντίδραση που έψαχνε, και λίγο περισσότερο. Ο ίδιος φέρεται να έκανε μια φανταστική απειλή για την οικογένεια ο Wagner, ιδιαίτερα σημειώθηκε ότι για πρώτη φορά ο Wagner απάντησε στον Storani δίνοντάς του μια γροθιά που έσπασε την μύτη του. "Αυτό είναι ο καπετάνιος Nascimento γεννήθηκε", δήλωσε ο Storani.

Το 2010, πρωταγωνίστησε στη συνέχει του Elite Squad: Elite Squad: The Enemy Within

To 2013 έπαιξε τον "Spider" στο sci-fi στην ταινία Elysium. 

Το 2015-2016 πρωταγωνίστησε στο Netflix στο Narcos ως Pablo Escobar

Μουσική:

Εκτός από ηθοποιός, ο Moura είναι στιχουργός και τραγουδιστής του συγκροτήματος που ονομάζεται  Sua Mãe. Το 2012, ως τραγουδιστής με το συγκρότημα Legião Urbana κάνουν παραστάσεις, με τους Marcelo Bonfá και τον Dado Villa-Lobos.

Προσωπική ζωή:

Από το 2001, ο Moura ήταν παντρεμένος με την δημοσιογράφο και φωτογράφο Sandra Delgado,με τον οποίο έχει τρεις γιους: Bem, Salvador και José.

Για αρχή σας ανέβασα τον αγαπημένο μου ηθοποιό θα ολοκληρώσω όταν μου στείλετε και εσείς τους δικούς σας

Γιατί τους ΑγαπάμεWhere stories live. Discover now