Όνομα γέννησης: Harry Edward Styles
Γέννηση: 1 Φεβρουαρίου 1994 (ηλικία 22), Ρέντιτς, Ηνωμένο Βασίλειο
Επάγγελμα: Τραγουδιστή και τραγουδοποιός
Έτη ενεργά: 2010-σήμερα
Ο Harry Edward Styles (γεννημένος 1 Φεβρουαρίου 1994) είναι ένας Άγγλος τραγουδιστής και τραγουδοποιός. Είναι γνωστός ως μέλος της μπάντας One Direction. Έκανε το ντεμπούτο του ως τραγουδιστής με το συγκρότημα White Eskimo, οι οποίοι εκτελούνται τοπικά σε Holmes Chapel, Cheshire. Το 2010, ο Styles εμφανίστηκε στην οντισιόν του βρετανικού X Factor ως σόλο καλλιτέχνη. Αφού εξαλείφθηκε ως σόλο καλλιτέχνης , ο Styles επανήλθε στο διαγωνισμό μαζί με άλλους τέσσερις διαγωνιζόμενους που αργότερα θα γίνει γνωστό ως One Direction.
Από την ένταξή του στους One Direction μαζί με τους Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne και Louis Tomlinson, κυκλοφόρησαν πέντε επιτυχημένα άλμπουμ, που πραγματοποιήθηκε σε δύο ανά χώρες περιηγήσεις, και κέρδισαν πολλά βραβεία, μεταξύ αυτών είναι και πέντε βραβείων των Bit Awards και τέσσερα των MTV Video Music Awards. Εκτός από το τραγούδι, ο Styles έχει εμφανιστεί επίσης και στην τηλεόραση στην τηλεοπτική σειρά iCarly και στην ταινία συναυλίας One Direction: This Is Us.
Στις 23 Ιουνίου του 2016,αναφέρθηκε από την Billboard ότι ο Styles είχε υπογράψει έναν τριπλό άλμπουμ σύμφωνα με την σόλο ηχογράφηση του με την Columbia Records, την ίδια ετικέτα με τους One Direction. Ο Styles θα κάνει ταινία μεγάλου μήκους στον πολεμικό δράμα Dunkirk τον Ιούνιου του 2017.
Πρόωρη Ζωή
Ο Styles γεννήθηκε στο Redditch, Worcestershire και είναι γιος της Anne Cox (το γένος Selley) και του Desmond "Des" Styles. Οι πρόγονοι του ήταν αγρότες στο Norfolk. Ο Styles τέθηκε στο Holmes Chapel, Cheshire, αφού οι γονείς του μετακόμισαν εκεί μαζί με την μεγαλύτερη του αδερφή Gemma, όταν ήταν παιδί παρευρέθηκε στο Holes Chapel Comprehensive School. Οι γονείς του Styles χώρισαν όταν ήταν επτά και η μητέρα του αργότερα ξαναπαντρεύτηκε. Στα δεκαέξι του εργάστηκε με μερική απασχόληση στο αρτοποιείο W. Mandeville στο Holmes Chapel.
Σαν παιδί ο Styles αγαπούσε το τραγούδι και είχε ως πρότυπα τους Freddie Mercury, Elvis Prisley και τους Beatles. Ενώ στο Holmes Chapel Comprehensive, οStyles ήταν τραγουδιστής στο συγκρότημα White Εσκιμώων, το οποίο κέρδισε μια τοπική μάχη της ο ανταγωνισμός του Συγκροτήματος.
YOU ARE READING
Γιατί τους Αγαπάμε
RandomΕδώ θα περιέχει διάφορα ιστορικά και περιγραφές από ηθοποιούς και τραγουδιστές ακόμα και ταινίες θα περιμένω στο προφίλ μου ποιος είναι ο αγαπημένο σας και θα ανεβαίνει εν καιρό