1. BÖLÜM

86 6 4
                                    

Evet artik başlayabiliriz hikayemle. Ismimi öğrendiniz zaten.
Kış aylarındayız ve herzamanki gibi okula gitme vaktti geldi. Sabah namazından sonra uykuya daldįkttan bir müddet sonra saat 6.50 cıvarında uyanıp rutinimi halledip odama gecip okul icin hazırlanmam gerek.

Almanyada uniforma yok bu yüzden her seferinde 'acaba bugün ne giysem' sorusu sabah sabah okula gec kalmamı sağlıyor.

Ben modaya fazla takmıyorum. Hemen Saçlarımı at kuyruğu yapıp  kahvaltımı edip okula doğru yol aldım. Geldik okuluma.

Ben ailemle Köln de yaşiyorum ve Realschule 10 sınıf öğrencisiyim. Anlayacağnız son senem yani ondan sonra Abitur yapmak istiyorum insaAllah.
Herzamanki gibi arkadaşım Pelinsu'yu beklemekdeyim. Evi fazla uzak olmadığı icin biraz gec gelir kendisi. Dinine ve tessetürüne dikkat eden bir kız. Ailesi onu dini eytim şeklinde yetiştirdiler.

Ne yalan söyliyim cok da güzel kız. Mavi gözlü, sayif ve uzun boylu. Erkek olsam aşık olurdum ona. Bol feracesinden erkekler fazla fiziğini göremiyor.

Hic de anlamadım neden diyer genc kızlar gibi güzel rengarenk ve dar giymiyor diye. Hatta sormuştum ona uzun zamna önce o da demiştiki ' Islam kadınlara cok değer verir. Senin bir elmasįn olsa onu nereye saklardın' diye sormuştu bana bende
'En gizli yere. Bozulmasın veye ciziklerden korunması icin paketlerdim. Pelinsu da  
'Işte gördün mü. Biz kadınlar bu elmaslardan daha değelriyiz. Sen paketlerdin demiştin. Işte  bende başka erkeklerin nazarını üzerime cekmemek için bol ferace tercih ediyorum. En münasibi ve takvalısı bol ferace veya carşaf.
Bir gün evlendiğmde sadece kocam benim bedenimi görebilcek.
Tessetür Yüce Rabbimizden bizlere olan bir hediyesidir. Bak gördün mü Rabbim nasıl da bizi düşünüyor. Daha fazla da anlatmıştı. Aklımda sadece bu kadar. Ben evlendiğimde kapanmak istiyorum.
Kendimi hic hazır hissetmiyorum. Daha okulum var mesleğimi alim ondan sonra kapanırım belki.
Zaten annem bana böyle önermişti daha iydir diye.
Ayy cok mu düşündüm acaba?
Pelinsu da geldi artik derse gecebiliriz. Ilk dersim Almanca. Hic sevmem bu dersi. En nefret ettiğim.
Ama öğretmenimi severim.

Yanimda da bir oğlan oturuyor.
O kadar yakışıklı ki anlatamm.
Ama sevmediğim huyları da var tabi mesela cok şimarık, cocuk gibi davraniyor hee bidde kızların kalplerini kırmayi da cok sever beyfendi.

Neyse ders bitti tenefüs başladı. Kendime yiyecek birşeyler aldım ve Pelinsu ile sohbette daldık. Pelinsu ' Hayatcım hangi okula sen kendiki kayıt ettmeyi düşünüyorsun vakktit yaklaşıyor.' Evet gercektten de öyle. Aslında Pelinsu ile beraber gel Gymnasium' a gidelim diyorum da malesef ailesi ile başka bir şehire taşınacaklarmış. Anlayacağnįz yanliz kalcam.

Aslında yanlızlık ne demek?
Birinin senin yanında olmamsı mi?
Yoksa değer verdiğin birini ebediyen birdaha görmemek mi?
Bazıları yanlįz kalmayı severler...
Bazıları ise yanlızlıkttan korkarlar...
Ben hayatımda yanlızlığın ne demek olduğunu öğrenememişim. Belki vaktti geliyor
Artık büymenin zamanı
Sorumluluğnun zamanı

'Bu dünyada hepimiz imtihan icinde yaşıyoruz.
Kimisi canı, malı, veya sevdikleriyle imtihan ediliyor.
Herkesin imtihanį başkadır
Kiminkisi büyük
Kiminkisi başkalarįna göre küçük
Allah sevdiği kullarını imtihan eder'
Hocanın son cümleleri  kalbime işliyordu.

Pelinsu beni okuldan sonraki sohbette davat etti bende biricik arkadaşımı kįramadım. Iyiki de gelmişim.
Müslüman gibi yaşamıyormuşum gibi gözüksem de, elhamdüllilah namazımı kılan biriyim. Pelinsu sayesinde.
Keşke ailem bana da vakttinde namazın önemini anlatsalardi. Ozaman şimdi belki kazalarım olmazdı.
Hic kimse bu fani dünyada dört dörtlük değildir. Ama Rabbimizin rizasını kazanmak icin caba sarf ettmek lazım.
Sohbetten sonra eve yol aldım. Uğur koşarın Allah'a koşun' kitabıni okudukttan sonra derin bir uykuya dalmışım.

---------------------------------------------------------
Selamün Aleyküm💝
Ve sizinle ilk bölümle karşınızdayim. Umarım beğenmişsinizdir.😄

Kabul_olmuş_duamsin Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt