Znova zazvonil budík. Ako ja ten zvuk neznášam. No nevadí ešte týždeň to vydržím. Ale zase sa konečne stretnem s mojou bestie. Zase 7:40 pred školou na mostíku kde je podpísaná Aless. Toto je naša každodenná rutina. Ale už by stačilo kecov.
Mamka ma už volá aby som vyliezla z postele lebo už som tu dlho. "Už ideem." Zakričala som na celý dom. Takže sa mi zobudil aj môj brat. Vedela som že bude na mňa naštvaný pretože neznáša keď ho mojimi slovami každé ráno budím. On je proste narcis.
"Emma zase?" Ja som vedela že na mňa bude hučať. Ale on ma aj tak má rád. Pretože je to moj druhý obľúbený narcis. Prvá je samozrejme Lea. (tá moja bestie)
Aj ona si myslí o sebe že je narcis. Takže to je.. no vpoho.Išla som konečne do kúpelne. Umyla som si zuby, dala som si korektor a jemný makeup. Potom som išla do šatníka vybrať si veci. Dala som si bledo modré rifle s vysokým pásom, biele tielko a obviazala som si košeľu okolo pása. Ešte som sa išla naraňajkovať. Prišla som neskoro. Môj úžasný braček mi zjedol toast. "Daviiid. To bol môj toast." -Predstavte si k tomu pockerface.
"Srry sista ale ponáhlam sa."
A potom utiekol.
"Mamii ja už pôjdem." Zase som zakričala na celý dom. Išla som si obuť Vansy a ešte som si hore zbehla pre nový mobil. Musím aj ja byť narcis veď.Pred školou.
"Čaaaau Leuška." Skočila som na ňu. Ale nie v tom perverznom význame.
"Ahoj Emm. Vieš čo mám?""Čo máš?"
"Nový mobil. Konečnee."
"Narcis môj neuveríš že aj ja. Aký máš?"
"iPhone 6 plus. Ty?"
"Tiež."
"Náhoda? Nemyslím si." Všetci sa na nás pozerali lebo sme to povedali naraz. Samozrejme za nami musel prísť náš asi najlepší kamarát Leo. Áno Leo. Viem je to čudné že ona je Lea a on Leo. Ale je to realita. Toto všetko je realita. A aj to že sa strašne podobá na Nasha Griera. Leo je zlatý. Ale pšt...
"Čaute sa babyy. Som asi jediný čo nemá iPhone 6 a viac?" S jeho veľkými modrými očami sa na nás pozrel tak... Ani sa to nedá opísať ako. Dajme tomu že sa na nás pozrel smutne... "Nieje všetko iba o iPhonoch. A veď iPhone 5 je skoro ako 6 iba je o trochu menší. Tak to nerieš." Ozvala sa Leuška keď si viazala šnúrky. Potom sme sa iba rozprávali o videách na Vine a Musically. Mne a Leuške zapípal mobil. Jacob vydal nové video. Áno ten Jacob. Jacob Sartorius. Lea sa začala na ten mobil pozerať s otvorenými ústami. "Čo to? Jacob grindinguje? Či čo." Začali sme sa s Leom smiať ale Lea sa ani nepohla. "Č-č-čo? On ma označil. ON MA OZNAČIL! Zomriem." Lea sa začala tešiť ako malé decko. "Noo jasné robíš si srandu." Tak som to išla pozrieť. Aj keď jej verím stále ale... Keď som to uvidela tak som si predstavila ich život a 3 deti. Ale nie. Robím si srandu s tými troma deťmi. Možno. "To ako sa stalo??" Hneď som na ňu zvreskla.
"Ja nevieem. Ja sa z neho raz roztopím. Nieje to sen však? Keď ano tak sa zabijem.." Zahrnula ma otázkami aby ma vyprovokovala. "Nie je to real... A že ma zoznámiš s Markom?" (Mark Thomas. Ja som do neho zbláznená ale strašne.) "Jasne že hej. Ale až keď mi sľúbiš že mi pôjdeš za družičku na svadbu." Začali sme skákať od radosti.
"Dievčatá vy nieste v poriadku ale že vôbec." Znova sa na nás pozrel Leo ale už sprostejším výrazom.To ešte nebolo nič. Ale keď si Lea pozrela IG tak nás skoro šlak trafil...
Ahojtee. Prvá časť za nami. Dúfam že sa zatial páčila. ❤ (Prepáčte za pravopisné chyby ak tam sú... 🙈😃)