On jej napísal?!
Začali sme sa tešiť ako ešte menšie deti. Otvorila chat. (Bude to po Slovensky. Nieže by som nevedela po Anglicky ale tak bude to lepšie 😂)J: Ahoj. ❤
L: Jeej ahoj. 😊
J: Ako sa máš? ❤
L: Najlepšie. Ty? ☺❤
J: Lepšie ako ty. 😃 Čo také robíš?
L: Idem do školy s mojou naj kamarátkou Emmi a práve počúvame tvoju novú pesničku. All My Friends. Je super. ❤😊 Ty?
J: Ďakujem tii ❤ Ja idem ku babke teraz. A píšem si s tebou. ❤
L: Super. 😊 No... Ako si ma našiel? 😱❤
J: Jaaaj zabudol som prepáč. Našiel som ťa na Musically a máš fakt zlaté videá. 😍
"On mi napísal že mám zlaté videaaa. 😱 Čo mu mám odpísať?" Skoro ani nedopovedala a ja som jej vytrhla mobil z ruky.
L: Určite sú neni lepšie ako tvoje. 😍 A ďakujem. ❤
J: Ale no. 💕
J: A inak... Odkiaľ si? ❤
L: Bohužial zo Slovenska...
J: Prečo bohužial? 😕❤
L: Pretože nikdy sa nedostanem do Virgínie, na MagCon alebo na tie vaše tour. 😓
J: Aha. 😢 No možno že hej... Čo ty vieš. ❤
L: Jacob ja budem musieť už ísť pretože za 5 minút sa nám začne hodina. 😑😃
J: Dobre. Tak ahoj cutie ❤
L: Čáu. 😚
___________________♡_________"Emmiiii ja sa zase roztopiiim. On je taký zlatý."
Vypla si mobil a odložila si ho do zadného vrecka. "No tak poďme už radšej aby sme nemali zle." Zase nám do toho zbehol Leo. Chytil nás za ruky a ťahal až pri skrinky. Potom sme si odložili veci a vybrali si iba anglinu lebo tá bola prvá. Nezvykávala som si brať na anglinu aj mobil ale teraz som si ho zobrala lebo som vedela že bude skúšať tých čo mali 3,4,5. Jednotku sme mali iba ja, Lea a Leo. Takže vybavená vec.V triede.
"Good morning." Tá sprostá učka zase prišla načas. "Good morning miss teacher."
"Emma, Lea a Leo prosím vás choďte na chodbu aby ste nerušili." Pozrela sa na nás zabijáckym výrazom. "Okey miss teacher." Musíme jej odpovedať po anglicky. A keď to povieme zle tak nás ignoruje.. Zobrali sme si veci a išli na chodbu.Na chodbe.
"Máte tu mobili?" Leo potichu povedal. "Ja hej."
"Aj ja ho tu mám."
"Leuška? Jacob pridal nový Vine!"
"Fakt? Pozriem... Omgg Emmi!" Pozrela sa na mňa tými jej očami.
"Čo? Zase ťa označil? Či čo."
"Mňa nie... Ale nás!"
Hneď som to pozrela. "Čo ti dáva??? Jooj Kikušo bude závidieť." Na Vine sme mali asi 13 videí a na jednom okolo 2K hearts iba. Ale ako to tam Jacob dal tak sa nám nazbierali strašne vela hearts. Po 10 minútach sme nemali 2K ale 20K! Boli sme z toho celé šťastné. Leuška napísala Jacobovi.L: Jacoob. ❤ Ďakujeme že si nás označil na Vine.
J: Aj ja ti ďakujem. ❤
L: Za čo? 😱❤
J: Za to že iba existuješ... Vieš. Podľa mňa si veľmi sympatická. A určite by si bola super kamarátka. ❤ Závidím tej Emmi a ostatným že sú v tvojej prítomnosti a za všetko. ❤
L: Jeeej. 😍 To fakt? Si zlatý... Dúfam že sa raz stretneme. ❤
J: Tak to aj ja. ❤
L: Ide učitelka tak potom napíšem. Paa. 👑
J: Ahoj. 💕Na obede.
Zase som prišla do radu prvá a potom na Leu a Lea musím čakať hodinu kým sa dostanú zo zadu do predu. Zas máme mäso. Prečo ja? Dobre všetci vedia že mäso nemusím. A ešte tá kuchárka mi dá najväčší kus. Podala som svoju porciu deviatakovy a ja som si vypýtala bez mäsa. Zatial kým sa dotrepú tak pôjdem obsadiť stôl. Vybrala som si mobil a pozerala či nám nepribudli hearts alebo aj fans. 370K??? Utekala som za Leou. Stihla som skoro zvaliť jednu štvrtáčku. Ale aj tak by nespadla lebo to brucho by ju odrazilo nas5. "Leaaa! Máme 370K!" Cez celú jedáleň som to zakričala. V tom všetci naši spolužiaci a aj deviataci začali tlieskať. "Čoooo." Lei skoro vypadol tanier z ruky. "Svineee" Pozrel sa na nás Leo alias Nash s jeho očamii až sa mi chcelo plakať. "Ja keď stretnem toho Jacoba tak ho obímem Leuška dobre? Mám to dovolené?" Uškrnula som sa na ňu. "Jasné že máš. Ale iba raz. Dobree?"
"Neboj sa. Moje ostatné objatia budú patriť tebe alebo potom Markovy." Dá sa povedať že som to tak narcisovito povedala. "A mňa si zase nikto nevšíma." Leo nahodil nadurdený face. Strašne je tak zlatý. Nie že by sa mi páčil ale je to iba naj kamarát. Nič viac, nič menej.
"Ale noo." S Leou sme to spoločne povedali a potom sme ho objali. Neaký deviatak zakričal na Lea. "Leo ty sa nezdáš!" A v tom všetci do rehotu.Po škole.
"Inak baby. Nechceli by ste u mňa dnes prespať keď už je zajtra tá tvoja oslava Emm?"
Oslava! Celé mi to vypadlo. Zajtra mám 15. ❤ "Ja môžem. A čo ty Leuš?"
"Aj ja by som mohla." Leo sa na nás začal usmievať. "Tak ok. Lebo mama a tatko sú v Karibiku aj so ségrou. Takžee od dneska mám dom iba pre seba."Pokračovanie zajtra. 😍 Písala som to od 23:00 do 23:42 v polospánku. 😃 Tak vám prajem dobrú noc. ❤