Heey ... Mă numesc Regina , am 14 ani și ador poveștile clasice . Acum că m-am prezentat , să vă povestesc ce s-a întâmplat .
Era o zi ploioasă de Weekend , iar eu stăteam în casă singură , pentru că ai mei aveau treabă . Eram cea mai plictisită persoană din univers , așa că m-am gândit să caut o carte bună în bibliotecă .
Am coborât la parter , am luat cheia bibliotecii , dar mi-am amintit ce spunea bunica mea ...
-Dacă ai încredere în tine și crezi în magie , acea cheie se poate transforma în una specială . O cheie unică , care va deschide ușa spre un tărâm al poveștilor ...
Amintindu-mi aceste cuvinte , am luat cheia și m-am îndreptat spre bibliotecă . Aceasta nu era cea mai mare încăpere , dar era pe locul 2 în cartierul meu , primul loc ocupându-l familia Jones , cei mai nesuferiți oameni . Singurul motiv pentru care trec pe lângă casa lor este fiul lor . Este doar cu o clasă mai mare ca mine , dar este cel mai drăguț băiat și îmi este simpatic ...Numele lui este Killian .
În momentul în care eram pregătită să răsucesc cheia în broască , cineva a sunat la ușă :
-Hey Regina ...
-Killian ?!!!?? Ce cauți aici ???
-Nu te bucuri să mă vezi ?
-Sigur că da ! am spus eu , luându-l în brațe și invitându-l în casă . Ce s-a întâmplat ?
-Părinți mei nu sunt acasă și am fugit ! Vreau să stau departe de ei ! Așa că m-am gândit dacă pot să rămân aici ...
-Sigur că da !!! Dar ... eu ... ar cam trebui să plec ...
-Știu ... te voi însoți pe acel tărâm !
-De unde știi de el ??
-De la bunica ta . Mi-a spus și mie , iar eu doar am simțit că azi îl vei deschide ...
L-am luat în brațe , am răsucit în sfârșit cheia în broască și am deschis ușa ...
YOU ARE READING
Untold stories
AdventureRegina ... o simplă fată ... pasionată de poveștile clasice ... un alt tărâm ... Zeci de POVEȘTI NESPUSE