- Rastgele -

1.1K 19 4
                                    

Yemek yaparken arkamdan bana sürtünüp durmak Tae'nin en sevdiği aktivitelerden biriydi ve şu an tam da bunu yapıyordu. Bir yandan elimi falan kesmemeye çalışırken bir yandan da ocaktaki yemeği taşırmamaya çalışıyordum ama zor durumda kalmam onun umrunda değildi tabi.
"Jimin~ Hadi sevişelim~"
Bunu diyeceğini tahmin etmiştim ama işim vardı, bunu ertelemek zorundaydık. Elimdeki yeşilliği bırakıp Tae'ye döndüm ve kafasını avuçlarımın içine alarak; "Şimdi işim var Tae, görüyorsun yemek yapıyorum. İşim bitsin söz seninle ilgileneceğim" Tekrar tezgaha dönmeme fırsat vermeden sıkıca belime sarıldı. "Ama ben şimdi istiyorum..." O minnoş haline dayanamayarak ben de ona sıkıca sarıldım. Tam romantizme giriyordum ki duyulan sesle ikimizde birden ocağa atılmıştık. "Yah bak taştı işte beğendin mi yaptığını?" Panik yüzünden çözdüğü kollarını bu sefer arkamdan olmak üzere tekrar belime doladı. "Ehehe beğendim tabi :) Ya bırak yemeği benimle ilgilen, dışardan söyleriz.. " Ocağı söndürdüm ve Tae'ye döndüm. "Madem öyle gel bakalım buraya" dedim ve tek hamleyle Tae'yi gelin pozisyonunda kucakladım. "Oleeyy~" Verdiği fazla tepkiyle boynumu aniden sıkması bir an durmama sebep olmuştu yoksa merdivenden düşecektik. Odanın kapısına vardığımızda kapıyı Tae açtı çünkü benim elim doluydu :) İçeri girer girmez Tae'yi yere indirdim ve annemin gelme olasılığına karşın kapıyı kilitledim. Tae bu süre zarfında yerinden kıpırdamamış bir şekilde beni beklemişti. Kilitleme işlemi bitince Tae'ye döndüm ve belinden kavradığım gibi duvara yasladım. İştahla dudağıma yanaştı ama onunla biraz oynamak istiyorum bu yüzden öpmeden sadece hafifçe dudaklarına sürtünüyordum. Ama Tae beni şaşırtarak beklemediğim bir hareketle kafamı kavrayıp sertçe dudaklarına yapıştırmıştı.  Daha dün seviştik canım sevgilim bu ne iştah... Hareketinin şokundan çıkarak ben de ona karşılık vermeye başladım. Ona kızıyorum ama ben de senelerdir uzaktaymış gibi açtım Tae'ye. Bir süre öpüştükten sonra boynuna indim ve açlığın getirdiği iştahla ısırarak öpmeye başladım her tarafını. O sırada Tae'nin eli de pantolonuna gitmişti ve tek hamleyle kurtulmuştu üstündekinden. Hangi fantezileri sevdiğimi adı gibi biliyordu bu yüzden bana fırsat bırakmadan ensemden tuttuğu gibi yerlerimizi değiştirerek duvara yasladı beni. Tekrar iştahla dudağıma kapandı ve kendinden geçmişcesine öpmeye başladı. Ellerimi omuzlarına attım ve üstündeki ceketi sıyırarak yere düşmesini sağladım. Ceketten kurtulduktan sonra tekrar işe koyuldu ve bu sefer hedefi kemerimdi. O ağır ve beni benden alan seksi hareketleriyle kemerimi çözerken tek yaptığım Tae'yi izlemekti. Pantolonumdan kurtulunca ayağı kalktı ve bu sefer de tişörtüme yöneldi. Çıkarmasını kolaylaştırmak için kollarımı kaldırdım. Ama tam çıkarmasına izin vermeyerek tişört bileklerimdeyken Tae'nin boynuna kolumu doladım ve yatağa doğru ilerlemeye başladım. Yatağın yanına varınca durdum ve üstümüze örtmek için çarşafın kenarını açtım. Ardından anı bir hareketle Tae'yi yatağa ittim ve üstüne çıkarak çarşafı kafamıza kadar çektim. Bir yandan göğsüne öpücükler kondururken diğer yandan da gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştım. Kasık bölgesine ulaştığımda ise baksırının sadece kenarını açarak üyesini gözler önüne sermiştim. İşe koyulmadan önce de kendi baksırımdan kurtulmuştum. Üstüne sürtünerek dudağına ulaştım ve bir elim üyesini okşarken diğer yandan da aç ayılar gibi öpüyordum, hatta ne öpmesi yiyordum Tae'yi. O da o sırada üyesini üyeme sürtmekle meşguldü. Belimden sıkıca kavradı ve beni iyice kendine bastırdı. Sertleşmiş üyelerimiz bu baskıyla birbirini eziyordu resmen.  Çok geçmeden tekrar göğsünden öperek kasıklarına ilerledim ve üyesine hafif bir dil darbesi attım. Gelen zevkle beraber kalçasını yukarı ittirmişti. Bir iki dil darbesi daha attım ve artık dayanamayarak kafamdan tuttuğu gibi penisine gömdü beni. Hem kendi kalçasını hareket ettiriyor hem de benim kafamı yukarı aşağı itiyordu. Boşalmasına yakın çok güzel bir inleme bırakmıştı o tadına doyamadığım dudaklarından. "Ahh.. Jimin.. Çok iyisin.." üyesini ağzımdan çıkardım ve yanlara daha çok rahatlaması için 1 2 dil darbesi de ekstradan attım. Rahatlayarak kalçasını indirdi ve kafamdan tutarak beni kendine çekti. Beklediğim gibi yine dudaklarıma gömüldü ama bu sefer aynı anda deliğini üyeme sürtüyordu. Son öpücüğünü de boynuma koyarak hareketlendi ve önüme domaldı. Domalır pozisyonda bacak arasından elini uzattı ve üyemi kavrayarak çekmeye başladı. Ardından doğruldu ve penisimin üzerine oturarak sürtünmeye başladı. Aynı anda ben de boş kalmamak için hafif hafif üyesini çekiyordum ve bir yandan da sırtına öpücükler konduruyorum. Üstümden kalktı ve tekrar önüme domaldı. Şirin bir hareketle poposunu sallayarak "Hadi ne duruyorsun içime gir~~" Dizlerimin üstüne doğruldum ve penisimi deliğine sürmeye başladım. "Ahh.. Çok güzel.. " Tae de bir yandan inlemeleriyle beni daha da çok tahrik etme planlarındaydı. Aynı anda o da kalça hareketleriyle üyeme eşlik ediyordu. Bana doğru kalktı ve tek eliyle ensemden tutup üstüne doğru eğileceğim bir pozisyonda üstüne çekti. Sırtının üzerinde eğilmiş pozisyondaydım artık ve boynunu öpmeye başladım. O sırada elim üyeme gitti ve artık hafiften Tae'nin içine girme vakti gelmişti. Yavaş hareketlerle içine girmeye başladım. Ama Tae çok sert davranmamı istiyormuş gibi kalçasını üyeme doğru itti ve bir anda yarısına kadar girmesini sağladı. Tabi bu sırada inlemeyi de ihmal etmemişti. Madem bu sefer sert istiyor ben de ona istediğini vereceğim diyerek gelgitlerimi yapmaya ve ardından da hızlandırmaya başladım. Bu arada Tae de kendini çekiyordu, diğer eli ise çarşafı sıkmakla meşguldü. Boşalacağımı hissedince son bir gelgit de yapıp içinden çıktım ve kalçasına boşaldım. Tae'nin de kendini çekmesi bitince yatağa uzandı ve derin bir oh çekti. Ben de yanında yerimi almıştım. Nefes alışverişi düzene girince üstüme çıktı ve kafasını boynuma gömdü. Bir süre bu pozisyonda kaldıktan sonra kafasını kaldırdı ve dudağıma artık doymuş hafif bir öpücük bıraktı. "Seni seviyorum Minnie~" Gülümsedim ve sarılarak tekrar kafasını boynuma gömdüm. "Ben de seni seviyorum Taetae~"

- Couple önerilerinizi/isteklerinizi yoruma yazabilir ya da bana mesaj olarak atabilirsiniz. -

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

|| vmin smuts ||Where stories live. Discover now