# kafamda roman yazıyorken, ağzımdan cümle çıkmıyor.
# üzerimize yıkılacağını bildiğimiz duvarları çiçeklerle süsledik.
# değer miydi diye düşünüyorum meğerse teğet bile geçmezmiş.
# kesilmiş çiçeklere yağmurun faydası olmaz.
# Kadın intihar etmeden önce aşağı bakıyor birine çarpmayayım diye. dünya hassas kalpler için çok tehlikeli bir yer.
# niye ben sürekli başkalarının "bişey mi içtin?" sorusuna maruz kalıyorum.
# boşuna canını yakmayın papatyaların. seven sevdiğini belli eder.
# sadece bir kişiye ait olmanın keyfini hiç bir kalabalık veremez.
# beni görünce gülümsediğin zamanları özledim.
# sessiz değilsin büyük bir gürültünün içindesin duymuyorlar.
# ve kadın, aşık olmuştu bir adama. o günden sonra ruj niyetine sigarayı sürdü dudaklarına.
# kırmayın, ölüm de var.
# gülüşünde bir şey var hep içime dokunur.
# ölürken kimse fark etmiyordu, ama öldüğümü herkes biliyordu.
# benim tek ikiyüzlülüğüm canım yanıyorken gülüyor olmamdı.
# ve bir sigara fazla yaksak, geçse tüm acılar.
# Kırıldık lan, çok kırıldık. Kırılmak sorun değil de, bunu canımdan içeri dediğin insanlar yapıyor ya, sol tarafını hissetmiyorsun.
# İlk bakışta değil son bakıştadır aşk. Ayrılırken sana nasıl bakıyorsa, o kadar sevmiştir seni.
# uzağım artık, herkese,herşeye. öyle zamanlar geliyor ki, bırak yeni birini, içimde kendime bile yer bulamıyorum.
# İçimde yıllarca sakladığım bir yaradan sıyrılıp sana gelmeye çalışıyorum, her yola bir engel koyuyorsun. Eyvallah.
# Çünkü insanlar anlayamadıkları şeylerle sadece dalga geçmeyi bilirler.
# Kimse yaşattığını yaşamadan ölmezmiş. Sana kolay gelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş Oldun
Teen Fiction# sizinde 'tam da bu' diyeceğiniz sözler. Umarım okurken keyif alırsınız. **** # Taş olsa unutmazdı. Nasıl unuttun? # Sende benim devamım var. # İnsanlara güvenmek benim için pek iyi sonuçlanmadı.