Bol to večer pred Justinovým posledným koncertom z Believe tour ... Ty si sa pripravovala na koncert,lebo Justin chcel aby si tam bola.Justin už odišiel skúšať a pripravovať sa na show.Justin tam chcel mať aj Pattie tak si išla s ňou bola si pre ňu na Justinovom aute.Už ste vošli do koncertovej haly keď Justin mal ešte M&G tak ste čakali naňho a rozprávali ste sa o Juatinovi a iných veciach.Zrazu SBS-kari doniesli Justina.Sedela si na gauči v jeho šatni ked si sadol vedla teba a dal ti pusu. Si sa ho spýtala jak sa cíti pred posledným koncertom z Believe touru. On povedal,že sa teší ale je aj smutný že mu tour končí a bolo to na ňom aj vidieť mal slzy v očiach ale nechcel to dať tak najavo.Boli ste len dvaja v šatni lebo ešte mal čal lebo koncert začínal až o hodinu. Si sa naňho pozrela a usmial sa. Dala si mu pusu .. Z ničoho nič ste sa začali bozkávať.Zvalili ste sa na gauč a bozkávali ste sa.Ani jedného nenapadlo zamknúť šatňu tak zrazu vošiel Fredo že Justin by sa už mal obliekať. Fredo sa začal smiať jak nafetovaný ale aj ty a aj Justin. Menší trapas... Justin sa začal obliekať ty si tam stále sedela..A pozorovala si jako sa pripravuje na koncert .. bola si štastná,že máš toho najdokonalejšieho chlapca na svete :3 Už mu šli nasadiť believe krídla a už z haly bolo počuť výkriky beliebers. Justin ti zal ešte pusu na rozlúčku,chytil ti ruku a nechcel ti ju pustiť ale už sa dvíhal zo zeme.Potom ste s Pattie šli už do haly pozerať koncert. Potom začalo hrať All Around The World...Justin "priletel". S Pattie ste pretancovali celý koncert. Obidve ste naňho boli hrdé :) Skončil koncert a keďže to bol posledný tak po tom bola menšia "afterpárty". Tak Scooter prenajal 1 klub a šli ste tam.....Zabávali sme sa s celou Believe Crew a spomínali sme na turné.....Neskôr som už videla že Justin tam toho mal už dosť tak my dvaja sme sa rozlúčili s ostatnymi a odišli sme domov.. (už byvam s Justinom v jeho velkom dome).Justin ma priviezol na jeho aute.Vošli sme dovnutra zložili sme si veci a rozhodli sme sa že si spravíme romanticky večer pri telke.Justin spravil pukance,tak sme si zapli film a pozerali sme... Neskôr som cítila ako ma Justin hladká po ruke :3 naznačil mi aby sme už šli "spať".Vošli sme do izby a Justin ma hned začal vyzliekať.. (vedela som že čo chce predsa ho už poznam dosť dlho :D ) bozkavali sme sa celu cestu ...
YOU ARE READING
Believe tour ♥ (Slovak JB fan fiction)
Fanfictionživot frajerky tej najznámejšej hviezdy súčasnosti :)