P.o.v Lloyd
Dupa ce a plecat am vazut ca a intrat intr-un magazin cu diverese rochi. In fine eu acum am intrat in magazinul cu bijuteri da da stiu ca iam spus ca ma duc la baie dar trabuia ca raman dingur in fina ma duc la vanzatoare si spun .
Eu:Buna ziua asti dori si eu o colectie de bijuteri formata dintr-o pereche de cercei un inel si un lantisor.
V(vanzatoarea):O doamne sfinte cerului tu esti Lloyd Garmadon ninja cel verde.
Eu:Da acum puteti sa ma ajutati.
V:desigur. Spun si scoareogramada de cuti cu diferite bijuteri dar eu nu o vad pe cea potrivita dar pum ochi pe o colectie care are si o bratara.
Eu:asi dorio pe aceasta dar poate fi personalizata?
V:desigur dar doar bratara si pandabtivul lantisorului.
Dupa ce ii spun asta incep sa ii spun ca pandantivou vreu sa sctie MYA Si pe bratasa sa aiba initiala mea pe o pietricica in forma de iminioara un plus intr-o forma de fluture si o pietricica cu un M tot in forma de inima . Dupa ce platesc ma indrept spre magazinul in care a intrat ingerasul meu cand ajung ea chiar atunci iese dintr-o cabina ma duc spre ea.
Eu:hei . Mai avem de cumparat ca ma dor picioarele si imi este foame. Ma plang eu si a chicotesta.
M:Nu acum ai rabadare sa platesc hainele si dupa mergem sa mancam bine.
Eu:bine . Spun si ea porneste spre si plateste dupa care pleacam si mergem sa mancam in timp ce mancam mai vorbin radem si glumim. Apoi plecam acasa cand ajuncem ea se duce direct in camere ei iar eu ma duc in camera mea si ma pun sa imi fac bagajul dupa ce il termin cobor si ma duc in sufragerie ma pun pe canapea si amrind TV-ul.
P.o.v Mya
Ajung acasa si ma duc direct in camera mea pun dacosele jos si incep sa imo fag bagajul dupa ce il termin ma schimb asaSi apoi cobor in sifragerie unde ii gasesc pe toti stand pe canapea dar nu ma observa asa ca ma duc in spatele lui lloyd si ii pun mainile la ochi dupa care il intreb:
Eu:cine e? Si ceilala incep sa chicotesca.
L:Ce mai frumoasa fata pe care am vazuto si care din fericire pentru mine este si tocmai iubita mea. Dupa ce spune asta imi da mainile la oparte si apoi zice.
L:vino aici spune si face spemn spre poala lui nu ma impotrivesc defapt inonjor canapeaua si afunc in fata ei si ma pun in poala luoli Lloyd acesta isi infasoara bratele in jurul taliei mele iar eu imi pun capul pe pieptul sau.
L:amm Mya trebuie sa iti spun ceva legat de plecarea de maine.
M:ce e? Sa intamplat ceva? Il intreb eu si imi ridic capul pentru al peivi in ochi
L:pai nu tocmai.
Eu:Lloyd spune odata ca ma speri.spun si pe fata mea se poate citi cu usurinta ingrijorarea.
L:Pai in excursia noastra daca o pot numi asa o sa mai vona cineva cu noai dar acele persoane ne asteapte acolo deja.
Eu:Lloyd ma speri ce persoane ne astepeta acolo.
L:Mama si tatal meu si senseiul nostru care este si unchiul meu.
Eu:tu ... V...vre..vrei ..s..sa...s..spui. ..ca.o...sa...iti...in..intalnec ....pa..parinti. spun eu balbainduma
L:da.
Eu:Lloyd si ei stiu ca eu stit tu ? Il intreb si fac semn spre noi doi.
L:Nu spune ezistand raspunsul.
Eu:Lloyd mie frica. Spun si ma asez dinnou cu papul pe pieptul lui.
L:nu ai de ce sa ii fie frica . Dupa ce spune asta eu ma uit in jur si vad ca toti prieteni noastri se holbau la noi si mananca floricele deparca se uita la o telenovela indiana.
Eu:Ce e ? De ce va holabati asa ? Spun si ma incrunt la ei.
S:pentru ce suntei adorebili.
Eu:gata am inteles sunteti gelosi pe noi dar nu e fina noastra ca sunten asa de adorabili acum hai la soma maine avem o si foarte incarcata.
Toti:Bine. Spun si in secunda urmatoare au disparut deparca zici ca sau evaporat.
Dupa ce ei au plecat eu am vrut sa ma ridic din bratele lui Lloyd dar el ma prege inapoi eu cazand la el in brate.
L:mai ramai putin te rog. Spun si mania im brate.
Eu:dar trebuie sa ne culcam maine plecam.
L:te rog doar5 minute .
Eu:bine dar pot sa te intreb ceva?
L:orice.
Eu:pai ma intrebam daca ai vrea... Fac o pauza apoi continui sti ce nu conteaza prefate ca nu am vrut sa te intreb nimic. Spun si imi pun capul pe pieptul lui.
L:haide sa sti ca poti sa ma intrebi orice dar daca ni vrei eu mi te oblig. Spunebsi imi ridica barbia cu doua degete fortanduma sa ma uit in ochi lui.
Eu:pai eu vreoiam sa te intreb - spum si fac o pauza - daca vrei sa dormo cu mine dar daca nu vrei e okey . Spun si imi las capum in jos pribinduni mainile.
L:Mi-ar placea.
Eu:serios? Bine atunci hai sa mergem la culcare. Spun si dau sa ma ridic dar ma trege inapoiin bratele sale.
L:tu ramai aici
Eu: si eu ma rog cum ar trebui sa ma duc un dormitot? Il intreb si ridic o speramceana.
L:asa. Spune si ma ia stil mireasa si incepe sa urce cu mine scarile eu din instinctbimi pun pinile in jurul gatului lui.
Eu:Lloyd lasa-ma jos sunt grea. Spun si incerc sa ma dau jos din bratele sale darbesuez lamentabil.
L:sa o crezi tu pe ai cu ' sunt grea'da sti ca defapt esti foarte usoare.
Eu:Lloyd lasa-am jo - nu termin deoarece si-a unit buzele de ale mele intr-un sarut.
Eu:asta cred ca este cel mai frumos mod de ai spune iubitei tale sa taca. Spun dupa ce ne despertim din sarut. Cand ajungem in camera ma aseaja usor pe pat si apoi stinge lumina si eu spun.
Eu:tu tamai aici. Spun cand vad ca vrea sa plece.
L:si cum o sa ma faci sa ajung eu acolo.
Eu:asa. Spun si ma ridic din pat si il treg de tricou pana cade pe patbiar eu deasupar lui .
Eu:vezi ca tot aici ai ajuns.
L:o da mai vedem. Si intr-o fractiune de secunda el ajunge deasupra mea
Eu:nu-i corect. Spun si imi pun mainile in san.
L:pai mie imi place mai mult asa.
Eu:pai mie nu . In fine hai sa ne culcam maine trebuie sa ne trezim dimineata. Spum si ma pun pe perma cu spatele la Lloyd .
L:te-ai spuparat pe mine. Imi sopteste la urache dupa ce imi imconjoara talia cu mainile sale.
Eu:da .spum rea.
L:scuze.
Cand zice asta eu ma intorc cu fata la el si vad ca el chiar pare trist. de unde imi dau seama? Pai are capul in jos. Ii ridic barbia cu doua degete fortandul sa se uite pe mine im ochi.
Eu:hei ni sunt suparata pe tine si nici nu cred ca voi putea fi vreodata la cat de cuminte esti.
L:la ce te referi?
Eu:pai ma refer ca tu mereu esti cum sa zic timid adica pare ca iti este frica sa ma atinigi.
L:pai cam asta si e mie frica (,) ca daca te atinc cand nu vrei sau unde nu vrei o sa te superi si nu supart sa stiu ca esti suparata pe mine. Si sti de ce?
Eu:nu dar asi vrea sa aflu.
L:pantru ca te ...te sti ce hai sa lasam discutia pentru maine dimineata bine.
Eu:bine dar sa sti ca main nu scapi si in plus am deatul timp sa te bat la cap puna ajungem la mare. Daci ai grija.
L:ok . Noapte buna.
Spune si ma pupa pe frunte darbeu cum sunt mai curajoasa decat el ma ridic mai in sus si il sarut scurt pe buze dupa care ma gremuiesc la pieptul lui calduros.
Eu:noapte buna. Dupa asta cad imtr-un somn adanc.