-2-

69 8 17
                                    

Eski binanın ilk görüşte rahatsız ettiğini söyleyebilirim hatta altınıza bile kaçırabilirdiniz. American Horror story temasina uygun dışı oldukça eski beyaz taştan ve büyüktü bazı yerleri yosun tutmuş bahçe kapısı paslanmıştı kimse bakım uygulamak istemiyordu çünkü gerek yoktu burada ki hastaların hiç biri ön bahçeye çıkamıyordu, binanın içinde geniş cam üzeri cam kaplı avluya çıkıyorlardı geleneksel film geceleri de dahil olmak üzere düzenlediğimiz her etkinlik orada oluyordu 4 katlı büyük binanın her katında silahlı 4 görevli bulunuyordu bunu gereksiz buluyordum çünkü burada ki insanları tüm gün parmaklık altında tutmak yerine binanın içinde serbest dolaşmalarına izin veriyorduk sağ ayak bileklerinde ki cihaz ile cam kapı gibi yerlere yaklaşınca elektro şok uygulayan namı değer gelişmiş köpek tasmaları vardı.

"Kıvırcık kafalı buraya gel de sevgilim ile tanış "
Betty kendine oran daha minyon tipli kısa saçları kulak altında biten siyah gözlüklü kızı bana gösterdi yanlarına adımlayarak kızın elini sıktım Betty sıkıca bana sarılarak .

"Bu da benim burada ki sex partnerim "

Dağınık mor saçlı patavatsiz kızın bu dediğine güldüm ağzı 1 dakika bile durmazdı yaşama sevinci çok yüksekti bu huyunu seviyordum masaya oturup 1 saat aralıksız muhabbet etmiştik bunun üzerine odama gitmek için çılgın çiftten izin alıp üst kata çıkmaya koyuldum odama gelince camı açıp odamın havalanmasına izin verdim elime aldığım dosyaları incelemeye koyulduğum sırada telefonumun çalması ile elimden düşen dosyalara küfür edip telefonu açtım.

"Sikeyim , ah um üzgünüm öyle demek istemedim. "

Katy uzunca bi kahkaha atmıştı onun ile böyle edepsiz konuşmama bayılıyordu ah kadınlar siz çok tuhafsınız , tek sorun cinsel fantezilerimizin dışında ıstemsizce küfür edince ağzıma vurmasıydı .

"Evet bebeğim akşam gelince üzerimde uygulamana izin veriyorum ve sana da merhaba sevgilim "

Ayağım ile dosyaları itiklerken ona tepki olarak sustum

"Akşam yemeği için ne istersin diye soracaktım"

"Patates istiyorum "

Hemen hemen her gün patates istememe rağmen huysuzlanıp yinede kabul ediyordu.

"Aksam görüşürüz patates çocuk "

"Hayır Katy o patates kızdı ve sana spoiler vermemi istemiyorsan telefonu kapat. "

Benim okuduğum kitapları merak üzerine okuyordu fakat tam olarak okuma denemezdi çok yavaştı bende onu kızdırmak için sonunu söylemek ile tehdit ederdim bana katlanan tek kız olduğu için de sanırım aniden nişanlanmıştık konumuz pek bu değildi açıkçası aniden kapıya tekme atılması ile elime tekrardan aldığım dosyaları düşürdüm, kapıya doğru yürüdüm kapıyı açtım fakat kimse ile karşılaşmamış olmam sinirlinmeme neden olmuştu.

"Aşağıdayım hey uzun bey buraya bak "

kafamı aşağıya indirdiğimde bu görüntüyü beklemiyordum 5 -6 yaşlarında olduğunu tahmin ediyordum, gayet düzgün diksyona sahipti sarıya dönük saçları beyaz yüzünün yarısını örtüyordu bal rengi gözleri ile çok tatlı olduğunu inkar edemezdim onun boyuna gelmek için eğildim .

"Kayıp mı oldun bakalım "

Dilini damağina yapıştırıp kendinden emin bir eda ile cık sesi çıkardı .

"İkizimi arıyorum ben " odaya doğru geçip koltuğa oturdu daha doğrusu oturmaya çalıştı.

"O mu seni kaybetti " yanına gidip kucağıma aldım.

"Onu hemen bulalım " kapıdan 4 güvenlik aynı anda elinde silah ile girince çocuk irkilmesin diye istemsiz gözlerini kapattım.

"Ne bok yiyorsunuz indirin silahları kucağımda çocuk var."

35 yaşlarının sonunda olan Tommy yanıma gelip çocuğu kucağımdan indirip yere bıraktı.

"Masanın arkasına geçin lütfen " ne olduğunu dahi anlamadan masanın arkasına itiklenmiştim kapıdan siyah takım elbiseli adam girip elinde ki küçük çantayı çocuğa uzattı dışarda olacağı ile ilgili saçma sapan şeyler zırvalayıp gitti ortamda anlamadığım şeyler olduğu barizdi hızla odama 2 adet daha güvenlik geldi silahları çıkarıp kapıya doğru tetikte tuttular ardından 2 iri yarı adam saçları yüzünün önüne düşmüş buğday tenli bir kız ile içeriye girdiler kızın elleri arkasında çapraz şekilde kelepçelenmiş çocuğun saçına benzeyen sarı ile kumral arasında beline kadar uzun saçları buz gibi donuk kahverengi gözleri ile odayı süzdü yüzünde ki çilleri burun ve yanaklarına doğru yayılmıştı fakat şirin duruyordu aniden dehşete kapılmıştım bu kız bu odada iken küçük çocuğun odada böyle durmaması gerekiyordu hızla onu kucağıma aldığımda kızın ağzından 5 kelime jilet kesiği gibi çıkmıştı .

Soğuk Duvarlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin