En historie om stjerner

2 1 0
                                    

Så det var sådan det endte i 2 verdenskrig.

Godt det var vidst nok for idag. Pyha sukkede jeg. Min lærer havde altid haft en eller anden kærlighed for lektier. Jeg selv havde ikke noget imod det men alle andre var ikke glade. Der er garanteret et slang på din skole. På Lin har vi et slang som kalder sig "Stjerner". Jeg har altid holdt mig væk fordi at jeg har hørt deres "værker". Graffiti, smadrede vinduer og ikke mindst mobning. Desværre så er jeg blevet sat sammen med en af dem i historie. Sort hår med striber af rødt. Lyseblå øjne og mandel brun hud. Piercinger ved øjenbrynene og også ved læben. Hans navn er Cato. Han er super doven og sover hele tiden. Han pjækker også fra fremlæggelserne. Intet emne er godt nok, det er altid bare " kedeligt, det gør du ". Og det er sgu ikke noget man kan diskuterer med ham. Han ved bare hvordan man skal dreje situationen. Han ville sikkert være god forretnings mand. Men det ville han sikkert være uenig i.

Åh ja, børn inden i går så skal i lige have et nyt emne. I de næste par måneder skal vi arbejde med stjerner. Jeg forventer en god stil med uddybende ord i! Nu må i ellers have en god efterårs ferie. Jeg pakkede mine ting sammen og gik ud af klasselokalet. Helt ud nåede jeg dog ikke før at nogen trak mig i mit ærme. Hey, du der. Hmm? Jeg vente mig om mod personen. Det var Cato. Hvad er der spurgte jeg. Jeg ville bare lige sige godt samarbejde. Han grinede hæst. Hvad mener du? Du hjalp jo slet ikke til. Joooo det gjorde jeg. Nå, hvad hjalp du så med til?! Jeg var tilstede. Så du kunne nyde mit dejlige selvskab. Hvor er du egoistisk. AW det var ikke sødt. Han gryntede tøsefornærmet. Nå men det var faktisk ikke derfor at jeg ville snakke med dig. Han strækkede sig. Jeg kiggede afventende på mig. Nå? Jo altså jeg ville bare lige spørge hvornår vi kunne mødes og få startet på stjerne opgaven? Hvad? Jo altså hvornår skal vi begynde? Helt kulredet i hovedet svarede jeg. Hvad med søndag? Aftale! Han løb id af klasselokalet...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

En historie om stjernerWhere stories live. Discover now