JENIFER'S BODY (sk)

47 4 2
                                    

Dnes som sa vybrala do skoli. Zistila som ze moja najlepsia kamaratka Jenifer nie je v skole. Ked som jej zavolala zistila som ze je v nemocnici a mala nehodu. S jej priatelom Fredetikom isli v noci do mesta a mali nehodu. Hned po skole som utekala za nou.
Ked ma uvidela bola rada ale nedala to najavo. Asi viem preco. Od kedy chodi  s tym pofidernym Frederikom je stale niekde v bare alebo v meste. Dokonca niekedy neprisla ani do skoli a ja som ju musela kryt. To ma najviac hnevalo. Myslimi ze ona mi to robila naschval. Pretoze vedela ze ju budem vzdi kryt a neprezradim ju. Jedine co my povedala bolo "Mala som autonehodu". Potom mi povedala ze ju mam nechat samu.

        JENIFER SA ROZISLA S FREDERIKOM?
Ked sa na druhy tyzden vratila do skoli uz sa so mnou bavila normalne. Aj ked pri niektorich otazkach bola racej ticho. No blizil sa skolsky vilet a ona bola so mnou v autobuse aj na izbe. Vecer na izbe mi povedala ze sa rozisli. Citila som sa ako zamrazena. Zrazu sa Jenifer rozplakala. Potom v noci mi povedala ze pri tej nehode sa jej stalo aj nieco ine ako rozisli. Hned ako to dopovedala rozplakala sa. Aj ked som sa pred nou tvarila ze ma to mrzi bola som stastna ze sa rozisli. No a potom mi povedala celu pravdu. Ked mali tu nehodu tak bol ako keby to nebol on. Vraj behal po izbe a to nebolo vsetko vraj viliesol na strop. Bola som zarazena. Myslela som si ze si vymysla. Ale po case ma presvecila.

 
                     JENIFER UPIROM???
Ked mi asi po dvoch dnoch napisala ze je upirka. Neverila som. Az pokym mi to nedokazala. Zrazu si rozrezala ruku a opar sekund sa jej to zahojilo. Bola som ako zamrazena. Potom sa jej zjavili tesaky. Prekvapila ma. Bala som sa jej. Bola ako cudzia a nie ako dievca ktore poznam od mala. Bola uplne ako netvor. Ale aj napriek tomu to bola moja kamoska. Tak som jej povedala ze je to cool. Ona je moja jedina priatelka a mam ju moc rada. Jenifer si zr azu rozrezala jazyk a ja som bola este stale prekvapena. Potom otvorila usta a videla som jej tesaky.Nie ako upiry ale mala ich velke ako jeden prst a po celich ustach. Po asi dvoch hodinach odisla.

                         CHODIM S BOBYM

Dnes v skole ma oslovil jeden chalan no nebol to chalan bol to Boby. Zrazu ani sama neviem ako ma pozval von. Ja neviem ako no priala som. Ale vedela som ze to bola chyba. Ved Boby sa pacil aj Jenifer. Boze pomoc. Co mam urobit?! Ked som to Jenife povedala strasne sa na mna nahnevala. Ked som jej povedala ze ma to mrzi tak sa jej zjavili tesaky a zautocila na mna. Nakoniec som s Bobym isla a nelutujem to. Teraz spolu chodime!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JENIFER'S BODY (sk)Where stories live. Discover now