Fata -spiritul(inceputul)

26 2 0
                                    

Povestea aceasta incepe aşa :
Soris:Fa, fa. Soro trezirea...
Eu:Ce tot vrei?
Soris:Am intrat azi pe net ...am gasit un conac... conacul Calabar.
Eu:Ce ma? Nu e conacul ala bantuit de care am tot auzit?
Soris:Nuuu. E locuit de 13 ani de sotii Timbarling... Fa .ti bagajul plecam, Lena si Lix ne aşteaptă...
Dupa cateva ore.. Spre seara
Lena :Emi, Emi trezirea... Ai adormit in autobuz... Am ajuns haide...
Am coborat ,iar in fata noastra era un conac mare intunecos si ghiciţi nu ne aştepta nimeni....
Eu:Haideti sa intram!
Deschidem uşa, era doar intuneric si usa scârţâia asa tare... Au intrat Lena, Lix si Soris si cand sa intru in fata usii se facuse o gara si am cazut in ea...
Soris:Vin si eu
Lena:Nu te lasam.
In jurul nostru erau doar lumanari... Si carti vechi ..se deschide usa si apare.
.

Dl Gerr

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dl Gerr.
Dl G. :Cine sunteti?
Eu :Mosulet, suntem chiriase,
Dl G:Atunci intrati .
După in spatele nostru incepuse sa scoata zgomote foarte ciudate
Lix:va simţiţi bine?
Dl:Mergi si nu mai comemta..
Dintr o data începuse sa fie vesel si sa rada cu noi, acum se comporta normal.
Doamna Merr :Arata le camerele si dupa la masă .
Dna Merr:Mai vreti?
Noi :Nu
Lena:App cine e fata aceea din tablou?
Dl Gerr si uita foarte urat se ridica si pleca furios de la masa.
Dna Merr începu sa povestească:Aceasta este Meryam Calabar. A locuit aici in urma cu 300 de ani... Era îndrăgostită de Giuliuss Passtos si aflase ca e indragostit de prietena ei...ea s a imbarcat in mireasa si s a dus la el sperând ca o sa se casatoreasca, dar nu el a gonit.o... Si a inceput sa rada de ea ...bunica ei fusese vrajitoare. O vrajitoare renumita... Aducea si morţii la viata... Ea era singura persoană care o asculta, a aprins lumanari si a incercat sa Faca vraja, dar...
Eu:dar ce?
Dna Merr :Prea mult. Culcati.vă.
Dimineaţa..
Eu:Oare ce a facut Meryam?
Lena:Nush.
Cobor liniştită cand... Iulin, Octavius si Endra erau toţi la masa... Si ei erau chiriasii Conacului, doar ca ajunsesera spre dimineaţă ....
Eram pregatite sa plecam cand....

Vedeţi ce se întâmplă data viitoare. Bye.

Conacul CalabarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum