Aventura vietii

20 1 1
                                    

Dupa terminarea studiilor de la liceu am hotarat cu cativa colegi sa avem o aventura de ne uitat la cascada Niaggara. )'
Aceasta aventura am vrut sa o impart cu cativa colegi.Mary o foarte buna prietena ,Ruxy o colega foarte nebuna(sensul bun) ,Bogdan un spprtiv de performanata,Ioana ,sora lui Ruxy,Bibi,care la fel ca Bogdan este o luptatoare(la propiu ,face Kung Fu),Bia sora lui Bibi.Cam atat si asta este ECHIPA DE SOC.
Banuiesc ca voi credeti ca am stat la pensiune sau la hotel,dar va inselati,am dormit cu corturiele fix langa cascada pentru a avea apa.
Din pacate Mary nu aflase de locatia unde vom dormi ,asa ca a fost foarte socata cand s-a trezit intr-un cort pe marginea raului.Prima oara ea a inceput sa tipe pentru faptul ca nu avea toaleta dar,Bogan,amabil,i-a prezentat tufisul si frunzele.
Din fericire pentru urechile celor din jur Mary si Diana s-au acomodat repede.Dupa un timp s-a facut seara si noi am facut un foc de tabara.Dintr-o data Mary ii sopteste lui Bogdan fara sa stie ca eu si altii auzim:

Mary:Bogdan pot sa te tin de bratul tau deoarece s-a uzit ceva din spre padure!!!

Bogdan :Sigur poti , si daca vrei pot sa emrg sa verific!(in gandul lui Bogdan:Yessss)

El a fost entoziasmat deoarece o placea de ani buni pe Mary ,si de fie care data ,cand ea se dadea la Edward, el suferea foarte mult.Din pacate Raul nu a putut veni in aceasta excursie ,deci Bia suferea enorm vazand-o pe Mary cu Bogdan.

Dupa un timp ,Bogdan ,vrand sa se dea mare ,s-a dus in padure sa verifice ce s-a auzit .El a luat o lanterna si mi-a zis sa vin cu el ,dar eu am ramas la tabara.In acel moment el a zis ca sunt un las,si a plecat.Dupa un timp ,s-a uzit din padutre un strigat:

Bogdan:AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa

In acel moment toti am tresarit dar Ruxy cel mai tare!

Bibi s-a ridicat repede si a fugit ,voind sa il salveze pe Bogdan.Dar acelasi lucru a rapit-o si pe Bibi , iar in acel moment fetele s-au dus repede in cort.Eu am ramas afara pentru a supraveghea tabara.

La un moment dat ,s-a auzit ceva fosnaind dupa un cort,iar eu am luat o creanga si ,sperit ,m-am apropiat usor.Cand m-am uitat am vazut ca acolo era un urs ,si am fost nevoit a aprind batul la foc ,apoi l-am fluturat si pana la urma ursul a plecat.
Acea noapte a gost lunga dar s-a terminat.Inca o zi a trecut pana ce noi ,cei care am ramas la tabara ,ne-am revenit din sperietura.

Noi cei ramasi am hotarat ca in urmatoarele zile sa plecam in cautarea celor rapiti.

VA CONTINUA...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 17, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Echipa de socUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum