Heartbeat

328 40 9
                                    

But now I know how it feels

To have a heartbeat heartbeat

The sound of it is so real

Znasz to uczucie kiedy twoje serce przyspiesza, a dłonie zaczynają się trząść? Kiedy obserwujesz go na scenie, jego seksowne ruchy, przemoczone ubranie lepiące się do ciała. Chciałbyś podejść i przycisnąć go do ściany. Teraz. Zaraz. Zamykasz oczy i bierzesz głęboki wdech. Musisz się uspokoić, jesteś w końcu poważnym liderem i na boga jesteście w połowie koncertu. Koncentrujesz swój wzrok na fanach, uśmiechasz się - jednak twoje myśli ciągle krążą wokół niego i tego co będzie się działo w hotelowym pokoju.
Niecierpliwie odliczasz czas do końca koncertu. Pięć piosenek, trzy, jedna. Ostatnie uśmiechy i pożegnanie fanów. Czujesz ten dreszcz oczekiwania przechodzący po twoim ciele? Iskry znajdujące się tuż pod skórą zdają się przejmować kontrolę nad twoim ciałem. I kiedy schodzicie ze sceny łapiesz go za rękę i ciągniesz do najbliższego pomieszczenia. Jego rozgrzane plecy zderzają się z zimną ścianą i do twoich uszu dociera jęk. Uśmiechasz się zadziornie i przyciskasz swoje usta do jego. Nie protestuje, wręcz przeciwnie przyciąga cię jeszcze bliżej.

Głośne westchnięcia przeplatają się z jękami i dźwiękiem ocierających się o siebie spoconych ciał. Jedynie niewielka lampka oświetla dwie postacie splątane w miłosnej ekstazie. Teraz jesteście tylko we dwoje, żadnych rozwrzeszczanych fanów, rozbawionych chłopaków. Tylko ty i on. Zjednoczeni. W końcu możesz zasmakować jego ciała, delektować się nim. Ta noc należy do was. Przygryzasz jego obojczyk i czujesz jak smukłe palce wbijają się w twoje ramiona. I kiedy próbuje cię zepchnąć niżej tylko śmiejąc się gardłowo. Niech trochę pocierpi, tak jak ty cierpiałeś na scenie patrząc na jego ruchy, wiedząc, że nie możesz go dotknąć. Lecz i ty w końcu dajesz ponieść się emocjom, zbyt długo musiałeś na niego czekać. Poruszasz się coraz bardziej niecierpliwie, a twoje dłonie i usta zdają się być w kilku miejscach na raz. Nie musisz długo czekać, aby poczuć jak jego ciało się napina, a z pomiędzy warg oprócz westchnień wydobywa się twoje imię i niezrozumiałe dla ciebie mamrotanie. Ostatnie ruchy i opadasz na niego zmęczony czując, jak wali ci serce. I kiedy słyszysz ciche wyznanie miłości nie potrafisz się powstrzymać przed złożeniem delikatnego pocałunku na jego szyi. Innego niż wszystkie do tej pory.

HeartbeatWhere stories live. Discover now