Am ajuns la liceeu !! Cat de frumos e !!! Parca m-aș uita la un film. Este înalt ,mare si are un aspect fantastic ! Datorită toamnei , copacii din-mprejurul liceului au coroana cu frunze roșcate si maronii , iar în apropiere de intrare se afla un rond de iarba în mijlocul căruia este plantat un pom.
Se pare ca vin liceeni , îmi spune mama.
De abia aștept să îmi cunosc colegii din liceu!! îi spun eu mamei entuziasmata .
Deodată , intra pe poarta scolii un băiat înalt , cu parul castaniu . Se uita la mine de parca m-ar cunoaște . Am apucat sa îl vad doar pentru câteva secunde, după care directorul liceului a început sa ne vorbească tuturor.
Bun venit dragi elevi , sau mai bine spus liceeni ! strigă directorul Milton .
După ce a terminat de spus tot ceea ce trebuia , directorul ne -a spus ca ne va însoți rand pe rand în clasele noastre .Am ajuns în clasă.
Este spațioasă ,are ferestre mari , peretii au culoarea de un crem închis , iar pe peretele din dreapta mea este poziționata o tabla magnetica . Băncile erau alcătuite din trei locuri , iar tablourile cu Einstein si Mark Twain alcătuiau decorul științific.
Am ieșit din clasa si am început sa ma plimb pe holurile mari ale liceului. Pe hol m-am întâlnit cu o fata căreia i-am spus <<Buna !>>.
Bună ! îmi răspunde ea la salut .
Tu ești boboaca ? ma întreabă ea cu o voce care îmi transmite încredere.
Da , sunt o boboaca . îi răspund eu .
Cum te numești ? ma întreabă ea.
Numele meu este Ema . Tu cum te numești ? o întreb eu .
Numele meu este Rachel , îmi raspunde ea.
Știi..ai vrea sa fim prietene ? o întreb eu mai timida .
Da , vreau sa fim prietene, Ema ! îmi raspunde ea , în timp ce pe fata mea apare un zâmbet larg.
De-acum suntem prietenie ! spunem amândouă în același timp.
Ema !
Se pare ca ma strigă mama !
La revedere , Ema !
La revedere , Rachel ! Ne vedem mâine într-o noua zi de liceu !Se pare ca am terminat si al doilea capitol. Sper ca v-a plăcut , dragi cititori ! Voi lucra la următorul capitol în zilele următoare . Pupici !😘
CITEȘTI
Un Vis Împlinit
Romance,,Se spune că viața noastră este ca un fir tors de ursitoare. Ele ne decid destinul iar , la un moment dat , tot ele ni-l vor tăia. Fiecare dintre noi trebuie sa învațam din ziua de ieri , sa trăim în ziua de azi si sa speram pentru zi...