Ket som odvážil začal som sa snou rozprávať bola sranda až kým som necítil stres potom som povedla ze je milujem a bol to pruser všetci sa mi smiali iba ona nie ale bola zahanbena bolo to trapne.Po škole som ju čakal na schodoch ket išla chcel som sa jej ospravedlniť a povedala ze to je v pohode bol som rád ale aj smutný prišiel som domov lahol som si a premýšľal som nad tým čo sa stalo.Večer som sa najedol a išiel som do postele.Rano mi bolo zle tak som nešiel do školy učil som sa teda aspoň sa mi to snívalo.Na druhý deň som prišiel do školy a prišla zamnou Angelika a povedala že chce somnou chodiť ja som odmietol pretože som ju nechcel strapniťn.Po škole mi pisala prečo som odmietol a stale sa pitala na vela vecí nakoniec som odpovedla že neviem ani čo som vtedy robil.O 2 roky odišla zo školy a všetko sa zmnilo bol som najobľúbenejší ale smutný bolo to falošné pretože som bol za drsnaka.Iba preto som bol obľúbení ale moje srdce bolo zlomené bolo prazne bez života lebo Angelika moje srdce napĺňala.Nakoniec som si už myslel že môj život nemá zmysel ale nakoniec som zistil že sa sťahujeme a sťahovali sme sa tam kde sa odstahovala aj Angelika.Bol som znova šťastní.
KONIEC
POKRAČOVANIE BUDE MOŽNO NABUDÚCE.
YOU ARE READING
Nikdy sa nevzdavaj
RomanceTento príbeh je o chlapovi ktory pocuval všetkých a zabudol na seba no jedno dievca hobzmenilo a on sa zailoval.