Hoofdstuk 5

35 1 1
                                    

P.o.v Louis

Alles staat klaar voor vanavond. Ik kreeg net een berichtje van Zayn dat Mila ook meekomt nou ja ik bemoei me er verder niet mee. De bel gaat en ik loop erheen. Ik dacht dat het Zayn en Mila zouden zijn. Maar dan staat mijn ex vriendin voor de deur Eleanor. Ze glimlacht als me ziet. Ik geef haar een knuffel en laat haar binnen. 'Dat is lang geleden hoe gaat het nu met je?' Vraagt ze ineens. 'Het gaat wel en met jou'. Dan zie ik tranen over haar wangen lopen. Ik ga naast haar zitten op de bank en sla een arm om haar heen. 'Wat is er aan de hand?'. Ze veegt haar tranen weg en kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik zie haar mooie bruin groene ogen weer. Ooit was ik daar verliefd op. 'Het is net uit met mijn vriendje dus ik kom weer bij mijn ouders wonen. In de buurt dus ik dacht laat ik even langs gaan bij mijn eerste liefde.' Toen ze dat zei voel ik weer een getintel in mijn buik net zoals ik vroeger had. Ze kijkt naar beneden en snikt. Ik duw zachtjes haar kin omhoog en ik kijk haar aan. 'Gezellig dat je er bent. Ik vind het rot voor je wat er is gebeurd.' Ze glimlacht weer en geeft me een kus op mijn wang. De bel gaat. Ik was helemaal vergeten dat Zayn zal komen met Mila. Ik doe de deur open. 'Zo staat alles klaar' zegt Zayn. Hij loopt naar binnen gevolgd door Mila. Eleanor staat gelijk op en begint Zayn te knuffelen. 'Hoi Zayn leuk je weer te zien.' Hij kijkt me verbaasd aan. 'Ja leuk'. En loopt weer weg. 'En wie ben jij?' Vraagt Eleanor aan Mila. 'Ooh gewoon een vriendin van Zayn. Mila en hoe heet jij?' Ze steekt haar hand uit. En Eleanor schudt haar hand. 'Ik ben Eleanor de ex van Louis'. 'Wil je meedoen?' Vraag ik dan. 'Met wat dan precies'. Ik weet nog dat Eleanor ook van blowen houd werd ze altijd rustig van. 'We gaan een paar jointjes roken'. Ze glimlacht en loopt naar het balkon waar Zayn al begonnen is. Ik en Mila lopen er ook heen.
Na een tijdje hebben we alle vier een heleboel gerookt en zijn we stoned. Eleanor komt op mijn schoot zitten en begint kusjes te geven in mijn nek. Ik heb amper door wat er verder gebeurd. Het is zo wazig. En dan opeens voel ik haar lippen op de mijne. Nu voel ik me weer helemaal goed.

P.O.V Liam

Ik heb Mila zo vaak gebeld maar ze neemt niet op. Dan maar Zayn proberen ook geen gehoor. Ik begin nu ongerust te worden. Louis dan. Ook niet. Ik loop heen en weer Door de kamer. Laat ik Harry maar bellen. 'Yo Liam wat is er?'. Eindelijk iemand die wel opneemt. 'Ja hoi heb jij misschien Mila gezien of weet je waar ze is.' 'Ik weet alleen dat ze met Zayn naar Louis zal gaan'. Naar Louis dus wat doen ze daar dan. 'Oké raar ze nemen alledrie hun telefoon niet op.' 'Het zit vast wel goed met je niet zo druk' zegt Harry dan. Hij heeft gelijk ik ben gewoon overbezorgd. 'Goed dan ik wacht het wel af doei'. 'Ja doei'.  En hij hangt op. Ik ga met een diepe zucht op de bank zitten. Het idee dat ze samen met Zayn is maakt me zo boos. Ik hoor een sleutel in het slot. Daar zijn Naomi en Niall. Hoe moet ik dit nou aan Naomi vertellen. Al zoenen komen ze binnen. 'Hey Li ik dacht dat je al sliep' zegt Naomi dan. 'Nee ik kon niet slapen. Ik heb namelijk geen idee waar Mila is en ik maak me wel zorgen.' Naomi schrikt en pakt haar telefoon. 'Hoe bedoel je je weet niet waar ze is?' Ik zucht even. 'Ik weet alleen dat ze met Zayn naar Louis is gegaan maar niemand neemt op dus bellen heeft geen zin.' Ze zucht. 'Dan zit het toch goed maar je geen zorgen ze komt wel weer.' Niall schud zijn hoofd. Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Misschien moeten jullie toch een beetje zorgen maken. Want als Zayn en Louis samen zijn in een huis waar drugs is. Wordt dat heel snel opgerookt. En ik denken dat ze dat nu ook doen met Mila. Ik zie dat Naomi boos wordt ze pakt haar spullen en loopt naar de deur. 'Wat ga je doen?' Vraagt Niall. 'Wat denken hè zelf naar Louis ga je mee jij hebt een sleutel' zegt ze geïrriteerd. Hij loopt acht haar aan. 'Wacht ik ga met jullie mee.' Zeg ik dan. Ik moet met mijn eigen ogen zien. Wat daar allemaal gebeurd.
Aangekomen bij het huis stormt Naomi naar de deur met de sleutel die ze van Niall heeft gekregen. Eenmaal binnen horen wel gelach en muziek vanuit het balkon. Ik loop erheen maar heb spijt dat ik dat gedaan heb. Ik zie Mila op de schoot van Zayn zoenend. Als ze ons zien staan ze gelijk op. 'Daar zijn onze vrienden wat leuk. Kom erbij zitten en wordt lekker high net als ons' zegt Mila dan. Ze is heel erg high ze kan moeilijk lopen en haar pupillen zijn groot. Ik voel de woede van Naomi naast me. Ik ben vooral boos op Zayn Hoe kan hij mij dit aan doen. Van woede stap ik op hem af. Hij zit op de rand van het balkon en zonder na te denken duw ik hem ervan af. Wat heb ik gedaan ik kijk naar beneden en zie dat hij niet beweegt wat heb ik gedaan.

Gay or not?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu