Hoi ik ben Bel,
Ik hou van lezen. Vooral twilight boeken, ken je die?
Ik zit in de 4e van de middelbare school.
Ik heb niet veel vrienden en ja wat ik je nu ga vertellen geloof je nooit.
Ik was 's ochtends aan het lezen in het laatste deel van de twilight saga en ik moest naar school. Ik ging altijd met de bus dus ik hing daar ook gewoon lezen.
Ik had eerst een hele saaie schooldag we hadden nederlands wiskunde en toen hadden we gym.
Het was een vrij normale gymles alleen toen zakte ik in elkaar van de pijn. De gymleraar kwam bezorgd naast me zitten en vroeg aan me wat er was.
Ik voelde echt vreselijk veel pijn dus ik zei dat ik echt mega veel pijn had.
Hij vroeg me te beschrijven hoe het voelde en ik zei alsof al mijn bloed stolt en alsof ik uit elkaar knap dalijk. Ik moest overgeven en de gymleraar zei heel bezorgd tegen mij dat ik mee moest komen.
We liepen naar rustig plekje en ik moest gaan zitten van hem.
Hij zei: Bel heb je ooit gehoord van vampieren?
Dus ik zei ja ik lees het boek twilight dat is met vampieren.
Dan moet je echt gelovem Bel maar.... zei hij.
Ondertussen werd ik ongeduldig en vroeg wat hij bedoelde.
Hij zei dat ik naar familie cullens moest!
Ik geloofde niet wat hij zei en ik zei dus ook: maar vampiers bestaan helemaal niet.
Hij nam me mee naar de telefoon en belde charlisel cullens op.
De gymleraar vroeg aam charlisel of ik naar hun mocht komen, en charlisel zei natuurlijk ja.
Ik moest thuis mijn spullen pakken en dan zouden we naar familie cullens gaan.