4️⃣

61 4 0
                                    

Pov fleur

Ik ga nu gewoon naar rayan en ik moet niet bang zijn. Ik loop op Rayan af maar opdat moment zie ik dat Quinten aka POF naar Rayan toe gaan dus ik stop met stappen en ik probeer mee te luisteren." En heb jij al met iemand gepraat ?" Vraagt Rayan aan Quinten. "Ja met ene Kiara maar ik vindt haar een beetje raar eigenlijk, en jij?" Zegt Quinten. "Nee ik wou eerst naar die blonde gaan da lijkt me wel een vlotte!!" Zegt Rayan en ik moet blozen en lachen tegelijk. Ik zie dat Rayan het heeft gezien en komt naar mij toe gelopen. "Afluisteren is niet echt beleefd eh dametje" zegt hij met een super schattige grijns op zijn gezicht. ik moet lachen en zeg " ja buhh, ik heb toch niks gehoord" " jij kan heel slecht liegen hoor, maar wat is je naam eigenlijk !!" Ik wil net iets zeggen als ik mijn zus (kaat) hoor roepen " Zusje kom we gaan vertrekken naar het vliegveld!" Ik zie Kaat en Kacper, Nathan en Jasmijn, Quinten helemaal alleen net zoals Kiara instappen.

Pov Rayan
Net toen het mysterieuze meisje haar naam wouw zeggen riep er een ander meisje( die behoorlijk dicht bij Kacper stond) dat we moesten gaan vertrekken. Het blonde meisje lacht nog even naar mij maar loopt dan toch naar de andere. Hier sta ik dan helemaal alleen met een vreemd gevoel in mijn buik. Ik weet niet wat het is maar ik kan er wel aan wennen !!!

Dit hoofdstuk is geschreven door kaat vermeld een gebruiker

De reis van mijn dromen Where stories live. Discover now