The Kissing Booth

843 40 11
                                    

--
דבר שאתם צריכים לדעת על אלינור סנדרס זה שהיא ידועה בתור נערה חכמה.
אני לא מדבר איתכם על לימודים או על ידע כללי, הו לא.
אלינור סנדרס יודעת להשיג דברים, מהרגע הראשון שבו היא מודיעה על מה היא רוצה- עד הרגע האחרון שהוא ביד שלה.
--

"בוקר טוב ג'ייק." היה הדבר הראשון שהיא החליטה להגיד לי, עכשיו כן, אני יודע, אין שום דבר חשוד בזה, אבל ברגע שבו אתה מכיר את אלינור אתה יודע שאתה צריך תמיד לחשוד.

"בוקר טוב אלינור." כי טוב, אני לא בן אדם חסר נימוס. ולעצבן אותה הוא לא ברשימת הדברים שאני צריך לעשות היום.

"אז חשבתי.." אוי לא, זה לעולם לא נגמר טוב. "מה דעתך על אירוע הצדקה שהולך להתרחש מחר?"

--
אוקיי, עוד דבר שאתם צריכים לדעת על אלינור סנדרס זה שיש לה לב טוב.
--

"לדעתי הוא ממש נחמד." כי מצטער, אבל חיה שנמצאת באמצע אפריקה ולעולם לא שמעתי עליה עד שכל הבית ספר התמלא בפוסטרים עליה ובמקרה היא נכחדת, לא ממש מעניינת אותי.

"מעולה, אז לא יהיה לך אכפת להצטרף נכון? פשוט כריס חולה ולא מצאתי אף אחד שיחליף אותו בדוכן."

נחמד לדעת שאני הראשון שהיא חשבה עליו -שימו לב לסרקזם-.

יד הופיע על הכתף שלי והסתכלתי לימיני בוחן את הבן אדם שהופיע.
אדם בראון.

--
כמה דבר דברים שאתם צריכים לדעת על אדם בראון.
1) לוקח זמן להתרגל אליו, אם אתם לא מכירים אותו טוב כנראה שאתם לא תאהבו אותו.
2) העיניים שלו ירוקות, ואוי אלוהים שאני אהיה ארור אם אצליח להגיד לו אי פעם לא בזמן שהוא מסתכל עליי עם העיניים האלו.
3) הוא יצא מהארון שנה שעברה.
4) המון נערים רוצים להיות חברים שלו, אבל הוא התחבר רק לנער אחד.
5) הנער הזה הוא אני.
--

"כמובן שהוא יעשה את זה." אדם אמר לאלינור שחייכה אליו חיוך מאולץ -כמו שאמרתי, לא הרבה מתרגלים אליו-.

"מה?" אני ואלינור שאלנו באותו הזמן, אך היא לקחה את ההזדמנות והוסיפה מיד אחרי "מעולה, כל הפרטים רשומים על הדף, רק תבוא עשר דקות לפני להכנות." ומיהרה ללכת לפני שאסרב או שאחזיר לה את הדף שזרקה עליי.

הסתובבתי והסתכלתי על אדם שפשוט חייך והלך במורד המסדרון, עוצר לכמה שניות כדי להסתובב ולהסתכל עליי "אתה בא?".

"מה זה היה?" שאלתי בכעס, אני לא מאמין שהוא הסכים במקומי.
"אני אפילו לא יודע מה התפקיד שלי שם!" אמרתי לו בתסכול מוחלט, אני אומר לכם- הילד הזה עוד יהרוג אותי.

"אל תדאג, אני יודע. ותסמוך עליי- אתה תהנה מזה." הוא אמר בחיוך. אוי לא.

~~~

"בוקר טוב ג'ייק."אלינור אמרה בקול מופתע, כנראה שלא ציפתה שאני באמת אגיע.

"בוקר טוב אלינור." אמרתי בוחן את הסביבה ומנסה להבין מה התפקיד שלי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BoyXBoy one-shotsWhere stories live. Discover now