Kapitel 4

1.1K 10 2
                                    

Jag vaknade i min korta säng. Jag tog en mugg och gjorde lite te. Det var tyst i huset så jag antog att han var och handlade. Jag var jätte hungrig för jag hade inte käkat nu på 4 dagar. Jag letade efter något att är. I kylskåpet var där en liten fisk bit. Jag tog ut det och tog en lite tugga. Den var väldigt torr men annars var det så gått med mat.

(En timme efter)

Jag hörde att han satt på tv:n han kollade på nyheterna och jag hörde dom bästa meningarna i mitt liv just den stunden "vi har fortfarande inte hittat Matilda men vi har inte gett upp hoppet". Jag börja banka och skrika till honom 'ha du ljuger så jävla mycket dom letar ju efter mig din jävla snor unge släpp ut mig'. Man hörde hur han gick ner för trappan med hårda fotsteg. Han smällde upp dörren och skrek på mig håll käften ingen gillar en så snorunge. Jag börja skriva på honom och slå honom. Han slog till mig så jag trillade och slog i armen i sängkanten. Han skrattade jag börja gråta för det gjorde så fruktansvärt ont. Det kände som jag hade brutit armen. Jag mumlade och fråga honom om han kunde lindra in min handled. Han gick ut ifrån rummet och kom sedan in igen med bandage i handen. Var har du din hand då. Jag strecket fram handen och han började lindra. Han lindra jätte hårt jag skrev och sa att han lindra för hårt. Han lindra inte lika hårt. När han var klar puttade han mig ner i sängen.

Det började med att han tafsade på mina bröst. Jag putta men jag var så svag och hade på kraft i ena handen så jag bara låg där och var så svag och bara väntade på att det skulle sluta. Han tog av mig alla kläder och det blev bara värre och värre...

KidnappadWhere stories live. Discover now