E aproape Craciunul. Stau si il oetrec singur la fel ca acum 5 ani , inainte sa vii tu.
Iti aduci aminte de cadoul pe care ti l-am facut? Ti-am dat un ursulet roz cu o inima in maini pe care scria "Saranghae" , apoi ne-am dus sus la marea surpriza care urma sa ti-o dau.
Urcam scarile cu obrajii rosi , uitandu-ma la tine.
Intr-un final ajungem la destinatie.
Te arunc pe pac , iar in urmatoarea secunda eram pe tine sarutandu-te pasional. Iti musc buza tu gemand infundat , ranjind victorios. "Te iubesc" iti zic eu , iar tu imi raspunzi printre gemete "Si eu te iubesc".
Iti dau camasa jos cu grija si iti sarut abdomenul bine lucrat. Iti ling sfarcurile trasand linii fierbinti. Pun mana pe cureaua pantalonilor si trag usor. Tu observi si iti dai pantalonii jos lasand la vedere umflatura din boxeri. Imi ling buzele si ma dezbrac si eu lasand pe mine doar boxerii. Bag mana in parul tau si te sarut cu pofta. Iti dai boxerii jos , iar eu incep sa ma joc cu juniorul tau. Il iau in gura si il sug cat de bine pot. Tu gemeai , iar eu incercam sa te simti cat de bine poti. Imi dau si eu boxerii jos punandu-ma capra , pozitionandu-ti juniorul la intrarea mea. Incepi usor si o durere insuportabila apare. Tu faci miscari de du-te vino , eu gemand in continuare. Durerea se transforma in placere , iar dupa cateva minute tu iesi rapid din mine dandu-ti drumul pe covor.
Vii la mine sarutandu-ma cu grija pe frinte apoi urcandu-te-n pat langa mine. Ma ghemuiesc la pieptul tau adormind cu muzica batailor inimii tale.
CITEȘTI
Mi-e dor...
RandomJeonghan și Sehun formează un cuplu Aflați mai multe dacă citiți cartea!❤