Inceputul

19 1 1
                                    

Era o noapte linistita...pana se aude plansetul unui copil.
-E fetita! *striga doctorul*
-Sunt asa fericita, am o fata!
Femeie care era in extaz este mama mea. Avea 23 de ani cand mi-a dat viata si arata bestial.
Era o femeie blonda, subtirica cu ochii verzi patrunzatori.
Dupa cateva zile de la nastere, mama a fost externata din spital. M-a dus acasa si m-a asezat in patutul meu micut si gingas apoi pleaca la ea in camera.
Pe timpul noptii un strain intra in casa iar mama vine panicata la mine in camera sa ma verifice. Se pare ca totul era in regula...sau nu.
-Buna Maia! *spuse tipul tinundu-ma in brate*
Tipul arata destul de bine. Era inalt, bine facut, cu par saten si ochii caprui amenintatori.
-Ia mainile de pe copilul meu!
-Oh, draga mea, este copilul nostru. *spuse cu un zambet siret pe fata*
-Copilul nostru?Oare chiar e si copilul tau Mathias? M-ai lasat insarcinata si apoi ai disparut .
-Pai...vezi tu, eu si baietii am cam avut treaba.
-Nu imi pasa ce treaba ai avut! Ne-ai abandonat! Pe mine si pe Amanda. Cum te poti numi "tata"? *mamei ii curgeau lacrimi pe obraz*
-Iubito, m-am intors! Si nu a o sa mai plec.
Mathias ma aseza inapoi in patut apoi s-a apropriat de mama pentru a-i sterge lacrimile. Mama l-a prins de mana punandu-l la pamant.
-Au...se pare ca nu ti-ai iesit din mana nu?
-Am facut parte din aceeasi banda a mafiei ai uitat? Atunci m-am indragostit de tine.
Mathias face o miscare brusca intoarce situatia in favoarea lui.
-Se pare ca ti-ai cam iesit din mana iubito nu-i asa?
-Da-te jos de pe mine nemernic mafiot ce esti. Ne-ai abandonat nu mai ai ce cauta aici ai inteles?
Mama era serioasa si foarte nervoasa. Se pare ca Mathias a cam dat-o in bara dar mna...asta e viata.
-Bine... Daca nu ma vrei voi pleca.
Mathias da sa iasa pe usa insa se opreste in prag.
-Imi pare bine ca te-am revazut Maia, insa nu o sa ramana asa. O sa ma intorc dupa fiica mea.
Mama s-a dus langa patut sa se asigure daca eram bine.
-Numai indrazneste si o sa te omor.
-Vai! Abea astept!
Mathias iesi pe usa si se facu nevazut.
-Iubito, iti promit ca mama te va proteja cu pretul vietii. N-am sa-i permit acelui nemernic sa puna mana pe tine dupa tot ce a facut.
Mama ma tinea in brate si ma legana usor iar apoi i-au aparut din nou lacrimi pe fata.

Bun sper ca v-a placut primul capitol si va anunt ca nu o sa fie o carte foarte lunga o sa aiba in jur de 5-6 capitole. Sper ca va placut!

Viata dublaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum