Start hari itu James dan alisa mula rapat dan bercinta tetapi james tidak tahu bahawa Alisa lah orang yang membunuh kedua ibu bapanya , kini dia sudah pun jatuh cinta kepada alisa , dan telah membuat alisa mengandung sebelum kahwin tetapj james bercadang akan berkahwin dengan alisa .
Perkampungan Bloddy Roar :-
Auorora : can i ask something ?
Bakuryu : What !
Aurora : Memang bakuryu, jenny , marvel and me ja yang ada Bloddy Roar nih ?
Bakuryu : No
Aurora : Then ?
Marvel : Ada Bloddy Roar yang lain tapi mereka taknak tinggal sekali dengan kami , tinggal berasingan , but paling terdekat sekali rumah dalam gua depan tu , Ada seorang wanita , dia ni garang sangat hahaha Bloody roar dia Adalah seekor arnab . Nampak macam arnab ni lemah kan ? Tapi sebenarnya dia jauh lebih kuat .
Aurora : Ohh , boleh saya kenal dengan semua orang yang ada Bloddy Roar?
Jenny : no , can't sebab kalau penyihir itu jumpa kita dekat luar daripada kawasan ini , kita akan dibunuh oleh dia , ramai yang berkuasa bloddy Roar cuma menentang dia tetapi gagal . Perkampungan pari pari di hujung sana pun sudah pupus akibat penyihir yang kejam itu , kini hanya tinggal 3 pari pari yang hidup .
Tiba tiba bunyi laungan daripada hutan itu , tandanya semua orang makhluk di bawah ahli sihir perlu berkumpul untuk meraihkan kedatangan Ahli sihir .
Kesemua Bloody Roar dari tempat lain datang dan juga makhluk seperti pari pari , Haiwan haiwan dan orang gerdil di bawah ahli sihir semua datang ke situ dan kelihatan Ahli sihir itu sudah sampai , semua orang tunduk kepadanya
Alisa : Hari ini saya akan ishyitihar kan , bahawa ini adalah putera raja kamu , King James .
James : wahh , ini semua kawan kawan kamu ? Comelnya , boleh saya berkawan dengan mereka ?
Alisa : no , you're mine ! Okay semua makhlukku yang ku cinta , malam ini kita akan ada upacara makan malam di tempat ini . Okay see you tonight
Ahli sihir itu membawa james terbang dan pergi dari situ .
YOU ARE READING
Follow me to the dark ❣
Fantasy" Orang Biasa daripada Dunia nyata pergi ke alam fantasy Dan Terkena Sumpahan Ahli Sihir Yang Kejam , tetapi kemunculan Orang baru di Dunia Fantasy mengubah segalanya , mereka percaya sumpahan ini mungkin akan terhapus " Nak tahu cerita selebihnya...