Hoofdstuk 4

2 1 0
                                    

Aangekomen in het dorp zoeken ze naar een herberg. Alleen geen 1 herberg laat Snoopy binnen waardoor de twee meiden er niet willen slapen. Uiteindelijk komen ze aan bij een oude boerin die hun wel in haar schuur wil laten slapen. Micheal durfde niks te zeggen vanwege de draak, de draak mocht hem beslist niet wanneer Micheal zijn mond ook maar open deed begon hij te grommen en aangezien hij graag nog wou blijven leven deed hij maar voorzichtig.

Die avond
Ik en Snoopy nemen deze kamer.
NEE! Ik ga niet weer slapen met die knuffelaar!! Zegt Aqua meteen.
En ik wil niet met de draak slapen! De draak begint meteen te grommen.
D-dat betekent dat ik dan een kamer moet delen m-met, hij kijkt de draak angstig aan.
Maar Snoopy is zo lief,  zegt ze terwijl ze snoopy aait.
Ik slaap met Aqua...ik wil niet slapen met draken meisje of de draak.
Dan is dat besloten jij slaapt met de draak en ik slaap met Kira, nadat Aqua dat gezegd heeft loopt ze samen met Kira een kamer in en laat Micheal alleen met Snoopy.

Terwijl de meiden al liggen te slapen zit Micheal angstig in een hoekje van de kamer en houd Snoopy in de gaten.
Waarom ben je meegegaan? Vraagt de draak ineens.
Euh...ik weet niet leek me wel leuk, antwoord Micheal maar de draak lijkt niet blij te zijn met het antwoord maar laat hem voor nu met rust en gaat slapen.
Uiteindelijk valt Micheal ook inslaap.

Die avond nog begint het hard te stormen, de meiden rennen uit hun kamer en rennen die van Micheal en de draak in. Uit angst voor het onweer knuffelt Aqua, Micheal ineens.
Aqua laat me los stel je niet zo aan! Aqua luistert niet en houd hem alleen maar steviger vast.
Ze zag iets Micheal daarom is ze zo bang.
Aqua snikt zacht, Micheal kijkt naar haar en knuffelt haar dan terug en gaat met zijn hand over haar rug om haar te kalmeren.
Wat heb je gezien Aqua? Vraagt Snoopy ineens.
Een jongen...1 oog w-was dicht genaaid...stukken vel h-hangen los...aan zijn huid...hij zat onder het bloed...en...en...hij probeerde tegen me te spreken maar...w-werd weggetrokken door grote enge handen....hij...schreeuwde. Ze begint harder te huilen.
Wat gebeurde er daarna? Snoopy blijft door vragen.
De grote handen kwamen...o-op mij af...
snoopy kijkt nu geschrokken.
Je blijft bij ons van af nu, begrepen?
Aqua knikt en verstopt haar gezicht weer tegen Micheal's borstkas, ze begint weer te huilen en Micheal probeert haar te kalmeren.

Na een lange tijd valt Aqua inslaap, en is Kira tegen Snoopy inslaap gevallen. Micheal is nog klaar wakker en dit na over wat Aqua allemaal heeft gezien.

Wereld vol geheimen Where stories live. Discover now