(EN)
Damn, I never realized I had so much oc's. Especially warrior cat oc's, but that's explainable. I often use a new oc for every rp I join.
You may not recognize all oc's. That's because some are new. I still need to develope them a bit more and I'll show them in detail later to you.
(NE)
Damn, nooit gedacht dat ik zoveel oc's had. Vooral warrior cat oc's, maar dat is logisch. Voor bijna elke rp waaraan ik meedoe gebruik ik een ander oc.
Je herkent ze waarschijnlijk niet allemaal want sommigen zijn ook niet. Ik moet ze nog wat verbeteren en dan laat ik ze nog eens zien.
Oc's from left to right/ oc's van links naar rechts:
nikolai bluejay (nephew James crumble/ neefje James crumble)
Driade (dragon from slot toennu/ draak van slot toennu)
Maple (ponysona)
James Crumble (aka mr. Crumble.)
Vector
Dean Oakley (boyfriend vector/ vriendje vector)
Lars riverwood
Victor (brother vector/ broer van vector) (NEW)
Synthia silverbloom
Grimm (NEW)
mewna
Foster (slot toennu)
Knall
Urk
Benjamin Cloud
Joshua bordeaux
Mabel butterscotch
William Codex
Jura May
Cat (NEW)
Mr. Mac muffin
Dusktail/ schemerstaart (NEW)
Destiny, pettalpaw/ bloempoot (kittypet oc, Mother of Lightningfoot and haypelt/ poesiepoes oc en moeder van bliksemvoet en hooivacht) (NEW)
Hawkeye/ arendoog (elder oc/ oudere oc) (NEW) (grandfather Barkheart and Whitechin/ opa van schorshart en witkin)
Haypelt/ hooivacht (NEW)
Dutch ferret
Whitechin/ witkin (sister Barkheart/ zus schorshart)
Raccoonpaw/ wasbeerpoot (daughter of Barkheart/ dochter van schorshart)
Barkheart/ schorsheart
Lightningfoot / bliksemvoet. (NEW)( EN )
Should I make an oc book? Also, I've bought new fineliners yesterday, but I haven't used them yet.
(NE)
Zou ik een oc boek maken? Ik heb trouwens nieuwe fineliners gekocht, maar ik heb ze nog niet gebruikt.
YOU ARE READING
Sketchier Sketchbook
Random(EN) Welcome to my second grand, awsome artbook! Well, art? Don't know. Don't care. It's fun. Go read it. Although it's written in English and Dutch, the English sometimes kinda sucks. This is because I'm not a native speaker, so feel free to p...