Een spannend begin deel 1 (1/3)

143 5 3
                                    

k hoop dat ik vanacht weer die geweldige droom heb niet tegeloven hij gaat beginnen,zegt emily. 'En nu allemaal samen glitter force
make-over' ,zegt de glitter force. ' ik moet opstaan ik mag niet te laat komen, nog heel even dit is mijn lievelings stukje', zegt emily.
'Oke daar gaan we', zegt de glitter force.

'Oh nee ik kom te laat allemaal Door die stomme droom en het is nog wel mijn eerste dag op de nieuwe school. Mam had gelijk dat komt
er van als je te veel sprookjes leest! Kom op emily. Hey een vlinder, ja dit word een mooie dag een dag waarop er magische dingen kunnen gebeuren vlak voor je neus... oké dit is niet een van je sprookjes.' Kijk uit', roept een stem. 'Huh Hallo?' Kijk uit' herhaalt de stem weer. Is dat een vogel, een boek? Een vliegend boek!' Ineens komt er een beestje uit het boek precies op emily ' s gezicht. 'Oepsie' zegt het beestje. 'Niet te geloven jij bent zo schatig ben jij soms een knuffel je bent vast heel duur maakt niet uit waar kan ik je kopen' ,zegt emily. Je kunt me helemaal nergens kopen mijn naam is candy en ik ben een elfje uit jubiland het rijk van lang en gelukig' , zegt candy. 'Ongelofelijk ik wist dat er iets magisch ging gebeuren recht voor mijn neus! Hallo elfje? Ik wist dat het te mooi was om waar te zijn. Maar als het boek nog hier is dat betekent dan ik het me niet heb ingebeeld. Oh nee ik kom te laat.'

Vandaag hebben we een nieuwe leerling stel je maar even voor', zegt de juffrouw. 'Oké' zei emily zachtjes. ' is dit een spel ofzo moeten we raden daar ben ik namelijk heel goed in', zegt kelsy. 'Sorry, ik zweer trouw aan de vlag van de Verenigde.... Oh nee wacht ik bedoel ik ben emily wat fijn om je te ontmoeten.' Zij emily. 'Dat meen je niet dat sloeg nergens op ik zal je wel voorstellen' en kelsy stond op. 'Zij komt uit mijn droom' dacht emily. 'Eventjes kijken je heet emily en je bent heel slecht in het precenteren van jezelf ' ,zei kelsy. 'Zo doe ik anders nooit' zei emily. 'Laat dat arme meisje toch met rust' zei april. Zei komt ook uit mijn droom, dacht emily. 'Ja, iedereen vind het lastig om zich zelf te precenteren op zijn eerste school dag' , zei chloë. Zei ook al, ik vind het een beetje eng worden, Dacht emily. Ik vind dat je het heel leuk deed vooral dat stukje dat je emily was ik had vroeger een hamster een zijn naam was emily.' Zei lily zachtjes tegen emily. Zei ook al dacht emily weer. Toen had emily haar moet verzamelt en zei:' ik doe het gewoon nog een keer zo als ik het heb geoefend, Hallo allemaal mijn naam is emily dit klinkt meschien een beetje raar maar ik hou ontzettend veel van sprookjes vooral als ze eindigen met lang en gelukkig.en daarom probeer ik elke dag wat geluk te vinden in mijn eigen leven.' 'Waar vind je dat geluk dan in, zeker friet met mayonaise bij de lunch in plaats van doperwten en spinazie.' Zei kelsy. 'Niet helemaal het is nog al lastig uit te leggen maar alles om je heen begint plotseling glinsteren en je voelt een warme gloed in je hard. Nouja het is een fantastisch gevoel en je weet wanneer je het voelt' zegt emily. 'klinkt meer als een zonnetje steek',zegt kelsy. 'Volgens mij snap ik wel wat je bedoelt ' zegt chloë. 'In iedergeval het is super fijn om jullie te ontmoeten.' Zegt emily. ' Oke nu heb je aleen nog maar een tafeltje nodig' zegt de juffrouw. ' de tafel achtermij is leeg ' zegt kelsy.

Dankwoord aan michellletje voor deze foto kijk ook op haar profiel@michellletje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dankwoord aan michellletje voor deze foto kijk ook op haar profiel
@michellletje

glitter forceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu