hatırlatma
Eve gidiş zili çaldı. Canla birlikte eve doğru yürümeye başladık. Cana"Ben bugün için çok tekrar teşekkür ederim, ""Hey artık teşekkür etme. Zaten ben senden başkasını seçemem ki."dedi ve bana yaklaştı. Eli elime deyiyordu. Heyecandan ne yapıcağımı bilmiyordum. Can bana birşey söyleyecek ama söyleyemiyordu. " Çıkar ağzındaki baklayı."dedim."Hey neden böyle dedin ki?""Yarım saattir kıvranıyorsun söyle ne diyeceksen.""Tamam. Bak ben sana birşey diyeceğim Su.""Tamam de"dedim. yüreğim pır pır atıyordu. Çok heyecanlıydım."Su b..be..ben.. sey." Lafı geveliyordu. Ama ben ölücektim kalpten. Can biraz daha yaklaştı ve elimi tuttu. Ne yapayım bilmiyordum. Sadece gözlerine bakıyordum." Su... Şey ben s.senden çok... SU BEN SENİ SEVİYORUM YHA!" "Nee!" diye bağırdım istemsizce."Tamam beni sevmiyor olabili..."sözünü bitirmeden Cana sarıldım ve masum bir şekilde öptüm. Elim ayağım titriyordu. Can"Sen beni seviyo mu..."yine lafına atladım. "Bende seni seviyorum."dedim. O anı varya hiçbir şeye değişemem doğrusu.Can gülümsedi ve elimi tuttu. Artık eve varmıştık. Beni öptü ve "kendine iyi bak "dedi. Bense gülümseyerek eve girdim.
Hoca "Su devam et bakalım. " Ne ders bitmemişmiydi. Ln bu nasıl bir düş. Yha hayalperest olmaya mı başladım. E çok güzel. İyi de nerde kaldık? Diye düşünürken gizlice Can bana kaldığımız yeri göserdi. Hemen okumaya başladım. bir yandan hala kurduğum hayali anımsıyordum. En sonunda zil çaldı.
yeni bölüm
Çok şükür eve gelmiştim. Odama çıktım. Çantalarımı yere fırlattım ve yatağıma atlayıp ağlamaya başladım. Nasıl bir rüyaydı? Of yha off. O seste neydi!! He Tamam tamam. Sadece zil çalmış. Neee zil mi? İyi de annem işte ve ben tekim, Kimki bu saatte? Buse değildir. çünkü geleceğini söylerdi. Diye düşünürken kapıyı açtım. Ohaa Can gelmiş. Artık bu seerki düş mü değil mi diye kendimi cimcikledim. Gerçekti. "Can hoşgeldin.""Hoşbuldum. Seni okul çıkışı üzgün görünce dedim bir geliyim uğrayayım. Hemde anlamadığım konuları anlatırsın."dedi göz kırptı."Tamam. içeri gel."dedim. İçeri geçtik. "Birşey dicem. Nerden çıktı bu ziyaret hemde bu saatte annen falan kızmasın.""Annemler iş için Ankaraya gittiler. Benimde evde canım sıkılmasın diye geleyim dedim ama gidebilirim.""Yok canım ne gitmesi. Sadece saat geç yha o yüzden merak ettim. Kahve içer misin?""Olur." Birlikte kahve yaptık. Ama çok tatlıydık yha. Ben bu çocuğu yerim abi yerim yhani."Kahveyi güzel yapmışsın Su.""Teşekkürler. Ama sen olmasaydın böyle güzel olmazdı." dedim ama nasıl dedim bende bilmiyorum."Ee Su anlat bakalım. Kiminle çıkıyorsun?""Ben mi? Kimseyle. ya sen? ""Ben tek takılıyorum. Ama yanlızlıkta bir yere kadar doğrusu.""Kesinlikle yha. Şimdi ben sevdiğimle çıksaydık mutluluktan havakara uçardım.""Bende. Gerçi bana baya yakın.""Oo kimmis o?""Bilmem.""Yha söyle.""Sen söyle.""Olmaz. Söyle hadi.""Tamam. Söylüyorum.""Tamam hadi."dedim ama içim içimi yiyo yha başkasını sevıyosa."Söylüyorum. Be,.benim sev...sevdiğim kız S., S..sen.. senin yha.""Anlamadim. "Neee Can ne dedi. Seni seviyorum dedi bana oha. Yerim ben bunu ama nasıl beni mi seviyodu? Neden bekledi o zaman? Neyse bosver. Ayyy havalara uçmaktayım."Su bak beni iyi dinle.""D..dinliyorum. s.s.sakn ol.""SU BEN SENI SEVİYORUM. Anladın mı şimdi?""B..buu Çok.. açık oldu Can anladım. Bende söyleyeyim o zaman. ""Hadi söyle. ""B., be.. Bende s,, seni s,, sev,, seviyodum. Yani CAN SENİ SEVİYORUM YHA. Ohh be söyledim çok şükür."dedim ama hala şoktayım. Can beni seviyo. Ben Cana onu sevdiğimi söyledim. "Su sen beni mi seviyodun?""E..eve., evet."Lafımı daha tam bitirmeden Can yaklaşmaya başladı. Ben karşı koyamıyodum ve biz öpüşmeye başladık. oha ln Can ve ben şimdi öpüşüyoruz ve Can beni seviyo Ohaa. Ama bişi diyim mi galiba ona aşık oldum. "Su benimle çıkar mısın?""EVET. " diye bağırdım. Sonra Cana sarıldım. Can"Biz artık çıkıyoruz yani senle.""Evet.""Ben seni ne zaman sevmeye başladım biliyo musun? " " Valla ben ilk günden beri""Hmmm bende senin kendin gerçekten kendin olduğunu anladığım gün."dedi. şimdi bir şoktan çıkalım Canla çıkmaya başladık ve biz öpüştük. Evet bu kadar yani. " Can film izleyelim mi?""Tamam. Ama korku filmi izleyelim.""Tta.ta,..tamam ama sen beni sakinleştirirsin.""Merak etme sarılırım geçer."dedi ve göz kırptı. Film seçmeye çalışıyorduk ama karar veremiyorduk. Son karar olarak Elcin i izlicektik. Film hazırdı ama birşeyler eksikti."Can ne eksik biliyo musun? Patlamış mısır kola ve battaniye.""Hmm bencede.Ben bahtaniyeyle izlicemiz yeri hazırlıyorum sen mısır patlat" dedi hemen mısır patlattım . Can herşeyi düşünmüştü."Aşkım mısırların yanındaki ne ?" Can bana aşkım dedi oha yha bana aşkım dedi."Cips iyi gider diye düşündüm.""Harikasın."dedi. Sonra yatağıma yan yana uzandık bahtaniyeyi üstümüze çektik ve laptopu ayarlayıp mısırlarıda elimize aldık filmi başlattık. Tabi ben filmi izlemiyom ki. Hala şoktayım Can ve ben çıkıyoruz. Buse demişti yhaa. "Can filmi neden izlemiyon da bana bakıyorsun?""Sen çok güzelsin çünkü.""Hmm.""Noldu bakıyorum iltifat hoşuna gitti."dedi ve birden yanağımdan öptü. Sonra "Seviyorum seni."dedi sonra ben istemsizce ona sarıldım ve filmi öyle sarılarak izledik. Mmm nefis kokuyodu varya. Böyle onu alıp içime soksım geliyo sonra ısırasım yiyesim falan. Derken uyuyakalmışız öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİN OL YETER
Teen FictionSeni diğerlerinden farksız yapmaya bütün gücüyle gece gündüz çalışan bir dünyada KENDİM kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermektir. İşte ben bu savaşın içindeyim. Ama ben bu savaşı kazanacağım. Bu yüzden : KENDİN OL YETER!