Benim bir arkadaşım vardı, ismi rüyaydı onu bu kitaba etiklemek istemiyorum neyse , size bi anımı anlatıcam......
Eylül ayının 15'i idi Rüya bizim evde idi ve ona wattpad i ogrettim .. (keşke öğretmeseydim)
Rüya 'nın ben haricinde HİÇ arkadası yok .........
Ve onunla arakadas oldugunu sandığı kişiler onun arkasından konuşup dalga geçiyor
Örnek. Mal, Gerizekalı, büyük mmli, sivilceli sucuklu yumurta vb.
Ben ruyaya bunlari uzulmemesi icin soylemiyordum.
Ama o cidden bir mal gibi davranıyor , ailesini takmıyor ve erken ergen oldugu icin de psikolojisi bozuktu o aralar.
Ama ben onun arkasındaydımYeni okul,
Yeni okulda sınıfın havalı kızları ve hoşlandığı cocuk rüyayı SÜREKLİ ezdiler ama ben ona arka çıktım..
ruyanın sevdigi cocuk (y.efe) benim yakın arkadaşım ve bana ruyayi sewmedigini soyluyrdu hep ruyaya , tipsiz, şisko fln diyordu.
Ben gidip ruya ile konustum o seni sewmiyor seni uzecek vb. Dedim ama o bana bagırdı,
"Sanane ! Fln dedi.
Sonra efe onu cok üzdü rüya cok uzulmustu agliyacaktı ama ben ona tavsiyeler verdim efeye kendini sewdirmesi icin ,,sonra gittim
Efeye yalvardım onu üzme lutfen diye ruya icin cok ugrastim.
Sonra rüya ile eve giderken rüya beni hiç takmıyordu aldırmıyordu ben onun için cok şey yapmışken...
(Şimdi de beni engellemis mal)
Bir kere sınıfın havalı kizı ile kavga etti ve ben kendimi ortalarına atıp ruyayi korudum.
Bir kez daha kavga çıktı ve bu sefer onu savunmadıgım icin bi temiz dayak yedi (iyi ki savunmamisim)5. Sınıf,
5. Sınıfta bi wattsap grubu açıp benim hakkımda konuşmuş..Bu olaydan sonra onu affetmistima ama simdi hata ettigimi anliyorum.
Ailem de artık rüyanın beni kötü etkiledigini soylemeye basladı ama ben inanmadım
6. Sınıf,
Beden dersinde 2 kız rüyaya bulaştı ve ben rüyayı arkama alıp o kızlarla kavga ettim.
(Eger onu arkama almasaydim orda dayak yerdi)Basketball.
Benim sayemde madalya aldı ve bi tesekkur etmedi (keşke onu çalıştırmasaydım madalya icin)Kavga..
Bu hikayenin en kötü kısmı..
Okuldan çıkıp eve giderken rüyaya artık beni takmasını soyledim ama o cok trip attigimi soyledi ben şaka yapmıyorum dedim
O hala devam etti ve ben ona küstugumu soyledim o hala saka yaptigimi sanmış ve aldırmamış
Küslük..
Sonra küstük ve hiç arkadaşı kalmadı bana saçma msj lar attı bne de onunla barismamaya kararlıyim....
Bana"asosyal olmak daha gzl ordakiler beni daha cok anlıyor dedi"
Peki söyel bakalım rüya hanım, watty dekiler sana kavgada arka çıkabilirlermi dayak yemeni engelliyebilirlermi??
Eşyanı unuttugunda sana ödünç verebilirlermi??
Seninle dertlesebilirlermi seninle basketbol oynayabilirlermi?????
Seninle insanlari ozelden arayıp isletebilirlermi??
Senin GERÇEK ARKADAŞIN olabilirlermi???
Seni aptal kücük fare bu arada son bi laf sokup gidiyim
YUNUS EFE♡♥EYLÜL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fnaf hakkında herşey
Horrormangle hakkında çoğunuzun bilmedıği (belkide bildeiği ) şeyler yazacağım :)