03.11.16
Bekliyorum işte çöle yağmur yağmasını bekleyen bir çocuk gibi . Verdiğim en büyük savaşlardan birini veriyorum şu aralar. Canım ne kadar yansada bunu söndürecek yağmur yakındır.Sönmezsede yanar ölürüm. Beklemek yorar insanı dışını değil içini yorar. Seviyorum işte ama zaman, zaman en büyük çaredir. Ela gözlerine bakmayı, o güzel kokusunu özlemişim. Geçen başbaşa oturduk tüm hislerimi söyledim utanmadım değil açıkçası ama olsun be utanırsan zaten aşk değildir. O sordu ben cevapladım en sonunda ise ben başkasını seviyorum dedi aslında bunu önceden biliyordum arkadaşı söylemişti ama ondan duymak kalbimin en köşesine kadar paramparça oldu. Düşünsenize sen seviyorsun ve o onu sevmeyen biri için her gün mahvoluyor. O kadar kör ki etrafındakilerinin farkında değil. Ama olsun bu paramparça kalbimle onu sevmeye devam edeceğim ama elinde sonuda kavuşacağımıza inanıyorum. Bu satırları yazarken nefesim daralıyor. Ölüm yakındır diye düşünüyorum kendi kendime bilmem belki de doğrudur belki yanlış hayırlısı ama herşey Allah'ın taktiridir. O yüzden hep dua ediyorum. Elimden başka bir şey GÖKYÜZÜ'nün mavisi ben olayım diye. Allah duyar sesimi diye her gece dua ediyorum. Elimden başka bir şey gelmiyor ki bir dua etmek iki sevmek bunlar var sadede. Ona bakınca sarılasım geliyor sımsıkı hemdeSeni sevmeyen biri için neden bu kadar üzülürsün ki değmez. Unutmak kolaydır aslında ama kalbine söz geçiremiyorsan ki geçirmelisin. Üzülmemen lazım aklı fikri neyi varsa sende olan biri varken sevdiğin kişiye bak..
17.11.16
Seni çok sevmiştim göz yaşınının gramına kadar sevmiştim seni ama ben seni severken neler yaptığımın farkına çok geç vardım. İnsana 2. bir şans verilir burada şans veren ben değilim ama olsun sevdim be hemde en güzelinden ama onu yaptığı yakışmadı ama olsun be GÖKYÜZÜ sen haklısın sevmediğin kişiye umut verdin ama sen bunu çok geç farkettin umut vericiydi ama bir çift güzel söze kandım.
Her gün dua ediyordum ama artık sadece unutmak için dua ediyorum çok seviyordum seni ama artık unutmak istiyorum neden mi kendi kendime çok düşündüm ve en sonunda da bu karara vardım dh farklı bir şeyi vardıda boşver anlatmaya değmez senin gibi birisine
Neşet Ertaş'ın dediğin gibi "Hep sen mi ağladın" bende üzüldüm erkek olmam kalpsiz olmam anlamına gelmez. Her gün göz göze gelmek için uğraştım ama artık kaçmam lazım uzak durmamız en azından .
Yolun Açık Olsun GÖKYÜZÜ
Hakkını Helal Et
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)