Aku pandg kekuar tingkap sekejap melihat siapa...sekali nampak kereta lamborghini berwarna hitam di hadapan rumah aku...perghh!qilah pun turun....
Aiman....
Aku melihat dia keluar....wah,cantiknya dia...dia xtahu ke warna hitam fav aku?aiman mula cair....tapi disebabkan egonya...perasaan tu dia buang jauh2....
Sampai pon kau!ingat kan mmang xnak turun!senang keje aku!
Aku?apa lagi...mata pandang atas😂
Lagi bagus kalau aku xpergi lah!ingat aku nak hadap muka kau sangat ke?hadap muka tiang lagi bagus!lagi hensem!
Kata aku sambil buka pintu....Aiman aku tengok cam semacam je tengok aku?eh,baru aku perasan...dia pakai warna baju sama ngan aku lah!hehe,sebenarnya aku ni mmg suka kat dia....gile sapa xsuka dia...wlaupun dia layan aku terok...
Hei!kau dengar x?kata aiman sambil memetikkan jarinya dihadapan ku....
Hah?apa2?kata aku gelabah....
Tulah,berangan mmg hobi kau kan?ceoatlh turun....dah sampailahh....ke nak aku dukung kau?aku boleh je....kata aiman sambil tersenyum .....
Aku apa lagi....seram je tengok...
Tiba2...aku berasa mcm kat udara...perghh,dia angkat akulah!
Apsal ringan sangat kau ni?xmakan ke?muka kau pun pucat...eh,sejak bile dia kisah pasal aku ni?
Err,awk,turunkanlah sayaaa!eh,yeke?ma...manaada!saya okje....bohong aku...
Hurmm,ok fine....but!aku xleh turunkan kau...
What?
Kau kene kiss aku dulu baru aku turunkan kau....
Apa lagi...muka aku dh merah cam tomato....
Im waiting dear....
Gulp!dengan terlaksanya aku kiss dia....tpi bkn kat bibir,kat pipi....bkn apa,aku tahulh hukum halal,haram...but ni citer je ekk
Auu,so sweet!sayang kau!kata dia sambil turunkan aku...
Xtahu kenapa bahagia pulak rsa....
--------------------------------------------------------------------
Kite nak gi mana dulu ni?kata aiman....Kite gi cari baju pengantin dulu nak?cadang aku
Ok....
Kami pun berjalan ke arah butik baju pengantin....
Setelah memilih beberapa pasang baju...aku terus ke bilik percubaan yg disediakan.....
Fuh!mcm mana ni?!aku jengok luar...xde org...macmmana nak zip baju kat belakang ni?
Aiman....dia je yg aku boleh mintak tolong skarang....Err,aiman....panggil ku dari dalam....
Hmm...
Tolong aku boleh?
Anything dear~kata aiman lalu berjalan menuju kearah ku....
Aik,apsal perangai dia kejap baik kejap xbaik ?*author pun xtahu*
Apa dia?
Errm,tolong,zip....kan..,ba...baju...saya.saya xsampai....
Laaa...cakaplah awal2....kata dia laku masuk ke dalam....dia mencapai zip dan dia zipkan baju aku...aku dpat rsa kulit dari tangan dua TERsentuh kulit aku sikit....aku tersentak...cuba untuk tidak memikirkan kisah silam yg menghantui aku dari unuk terimbas balik.....
Err,terima kasih...sama2....
Beberapa minit kemudian....
Langsir bilik percubaan aku buka....mana aiman?kelibat dia langsung aku xnampak...
Bahh!!
Arghhh!tolong aiman!
Hahaha,ingat jugak kat kau aku...kau suka aku ekk?kata dia sambil ketawa....
Apa salahnya kalau saya suka awak?ingat awak?jawba aku geram....
Huh!sayg aku ekk....sebenarnya aku pun mula nak syg kau n cintakan kau...hati aku dh mula terbukak skit untuk kau my darling~
Aku?*malu*
Aiman,cantik x?ksta aku sambil gayakan pakaian...
Cantikk!sesuai degn kau😁
Ok cantekk,kite pilih ni ek sygg....alamak,terlepas ckppp
Apa kau panggil aku tadi?sayng?
Err,ma,manaadaa,kau salah dengar kot,kata aku sambil menuju ke kaunter pembanyaran selepas menukar baju.....
Malu ke?!jerit aiman sambil nerlari anak ke kaunter pembanyaran...
Manaadaaa!awak nii....
Aiman hanya tersenyumm......
Jurujual tu dah mula tersenyum2 melihat karenah kami berdua dan bartanya....
Haih,korg ni gaduh2 nanti bercinta kangg....
Saya mmg mula syg dia kakk jawab aiman selamba....
Sa...saya pun sama....jawapan aku membuatkan dia tersenyum....
--------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
ketua pengawas suami aku?!dia?!!
Romanceqilah a.k.a pelajar biasa yang juga merupakan anak org kaya baru berpindah kesekolah smk seri intan..semasa di sekolah tersebut,banyak perkara yg berlaku kepada qilah,aiman haikal?seorg jutawan muda dan juga seorang ketua pengawas yg dipuja dan jjug...