1. Rose

197 22 19
                                    

Tento príbeh je čisto len vymyslený z mojej hlavy. Chcem týmto príbehom poukázať ako negatívne vplývajú na dievčatá zlé narážky na postavu od kamarátov, spolužiakov, či akýchkoľvek ľudí. Prosím neberte si z toho príbehu príklad ale skôr ponaučenie... Dúfam že sa bude páčiť. Prajem príjemné čítanie:)

***

Volám sa Rose Anderson a mám 16 rokov. Mám staršieho brata Johna[19] a mám s ním veľmi dobrý vzťah. Je mi asi najbližší zo všetkých. Náš otec zomrel pred tromi rokmi pri autonehode a zostali sme s mamou sami. Snažíme sa jej pomáhať ako sa len dá. Zo začiatku to bolo pre nás všetkých veľmi ťažké, no po čase sme sa s tou bolesťou naučili žiť. Nieje jeden jediný deň, kedy na otca nemyslím. Strašne mi chýba a dala by som čokoľvek za to, aby mohol byť opäť tu snami...Môj otec bol chirurg na zubnom oddelení. Bol to veľmi láskavý, štedrý a dobrý človek, milujúci manžel a otec. Taktiež to bol silný perfekcionista, všetko muselo byť podľa neho dokonalé, hah zrejme preto bol aj doktor. Túto jeho neviem či skôr pozitívnu, alebo negatívnu vlastnosť som po ňom zdedila. Mojím snom je byť chudá. Vytŕčajúce kosti na ramenách, zápästí, rebrá presvítajúce cez moju pokožku, ostré črty tváre, jemná a bledá pleť, žily, ktoré budú presvítať pod mojou tenkou pokožkou. To je to, čo som chcela zo všetkého najviac dosiahnúť.
Dokonalé...

***

Tak čo hovoríte?😄 táto časť je len na oboznámenie, aby ste Rose poznali:) ostatné časti budú už dlhšie. Bola by som rada ak by ste vyjadrili zatiaľ svoj názor:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Chcem byť dokonaláWhere stories live. Discover now