Final / Quelings Kurtlarının Gizemi

66 6 2
                                    

Arkadaşlar çoğu zamandır bölüm gelmedi. Bü bölümde final yapıcam ama sonraki kitapta devamı gelecektir bu kitabın. Bu bölüm sadece "Niye Quelings Kurtları yürüyebiliyor ,..." onların cevabı olacaktır.
-----------------------------------------------
                      13.08.1990

Yer : Black Science Lab
"Hey Brian şu kurt olayı ne oldu?"
"Henüz beli değil dostum üzerinde araştırmalar yapıyorum ama sonuç yok."
"Kendine sakın zarar verme hadi ben gidiyorum."
"Yapmam merak etme ... hadi görüşürüz."
Bu kurtlarda bişey var ama kimseye söyliyemem
"En iyisi kimse görmeden içeriye gireyim."
...........
"Hey sen !? Sen kimsin?" Sordu Brian
"Siz bizi tanimazsınız, biz kurtlar çok nadir kurtlarız. Bizden çok var ama kimse onları bulamaz." Diye bir cevap verdi o kurt.
"Peki nasıl düz yürüyebiliyorsunuz?"
"Sana güvenebilirmiyim?
"Evet şimdi senin konuştugunu bilen sadece benim."
"Tamam ozaman ,insanlardan gelmeyiz bizim en büyügümüzlerden birisi İnsandı. Bende biliyorum çok değişik oldugunu ama onlar beraber sevgili olmadi beraber antreman yaptılar, herşeyleri beraberdi sonradan o kurt olan kişi konuşmaya başladı , 2 yıl sonra son günlerini yaşıyordu ama sonradan iki çocugu oldu ve ölmüştü. 2 çocuk paylaşamadi sonra kavga çıktı 2 türe ayrıldık Quelings Kurtlarıyız biz hepimiz ama öbürlerinin tipi bizimkilerimize göre çok daha farklı."
Bunu duyan Brian korkudan bağırarak:"Bunlar lanetli kaçın!" Dedi. Bundan dolayı üzülen o kurt aslında hiç kavgada işi yoktu. Ama bu sefer öfkelenmişti. "Seni yalancı!" Diye bağırdı ve onu öldürdü. Ve sonradan Brian'ın iş arkadaşı olan James hemen bayıltma iğnesi alarak o kurta soktu ve hemen bayıldı o kurt.
------------------------------------------
Ve bu bölümünde sonuna geldik arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Like atmayi unutmayın. ;]

Ormanın Bekçisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin