Capitolul 5-Prima data??

199 10 0
                                    

P.S nu am avut timp sa postez pentru ca eram ocupat cu repetarile pentru bal..din pacate a fost amânat pana pe 30 noiembrie,trebuia sa fie maine,dar nu mai conteaza
Sa revenim

#Ascultati si melodia

Matt m-a luat pe sus si m-a dus in camera.
Am încercat sa ripostez dar nu a mers.
Ajunsi in camera, mă arunca pe pat.
Se pune peste mine ,iar eu roșesc mai ceva ca un rac.
M-Esti asa draguta cand roșești.
Auzind ce a zis am roșit mai tare.
S-a apropiat atat de mult de mine cand distanta dintre noi doi parca nici nu exista.
Nu am apucat sa zic nimic ca el m-a sarutat.
Un sentiment ciudat m-a cuprins.
Iar in stomacul meu au început fuluturasii sa zboare .
Ne-am desprins din sarut abea atunci cand nici unul din noi nu mai avea aer.
M-a apucat de coapse si a inceput sa ma sarute pe gat,in acel moment mii de vibratii mi-au trecut prin corp.
Mi-a dat jos tricoul iar eu m-am rusinat atat de tare . Însa l-am lasat să contiune,imi era frica ,dar am incercat sa nu vada asta.
Însa s-a oprit si mi-a zis
M- Nu esti pregatita,am observat ca îti este frica,cand o sa fii pregatita o sa o facem.
I- Te iubesc,foarte mult.
M- Si eu piticanie.
Am pornit televizorul si am cautat un film.
Dupa o ora m-a prins somnul si am adormit in bratele lui.
Ma trezesc si simt cum doua brate puternice ma tin inchisa la pieptul lui mare.
I-am dat mana la o parte si m-am dus sa fac baie.
Am pornit apa si am intrat in cada plina de apa.
La contactul pielei cu apa fierbinte a inceput sa mi se relaxeze toti muschi.
Dupa 30 de minute in care doar m-am relaxat ,am iesit din apa si am luat un prosop sa ma sterg.
Cand ies din baie observ ca Matt nu mai era in camera.
M-am imbracar intr-o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou crem .
In timp ce coboram scarile, am auzit apa de la dus din camera alaturata.
Ma duc in bucatarie si imi fac o salata.
Cand sa ma pun la masa Matt apare in bucatarie doar in prosop.
I- Pune imediat ceva pe tine!tip eu la el, nu zic ca nu-mi place.
M-Oke,zice el si face o fata de catelus
Dupa ce a urcat sus si s-a imbracat si el , coboara jos ca sa manance si el

Atat pentru azi
P.S stiu ca nu am scris mult dar nu am inspiratie azi
Sper ca v-a placut
❤👑

Just FriendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum