" dara get up .. You school start today ... " ommanya mmanggil dr bwh ..
" Nae omma ... I'm get ready to school now .." sandara yg sudah brsiap mngenakn uniform nya trun ke bwh brsarapan ..
" where your brother .." omma nya brtnya lgi ..
" I'm here omma .. Hai noona " thunder yg mncul bbrapa mnit kmudian dduk d seblh noona nya ..
" first day school jgn buat msalah tau ... " ommanya brpesan ..
" Nae omma .. Dont worry .. Dara akn jga adik kesayangan dara nii .. We gotta go now .. " dara mncium pipi ommanya .. Diikuti adiknya .. Lalu mmakai kasut converse nya brwrna biru mnakla adik nya mmakai ksut converse hitam ..Skip //
At school" Thunder .. Jgn gduh2 lgi arra .. " dara mnasihati adiknya ..
" Nae noona ... " thunder brlalu prgi ke pjabat gru mnakala dara mnuju ke class nya .. Smlm dia mndaftar lbih awal dr adiknya ..Smpai sahaja d dpan class sandara mngetuk pintu krana pmbelajaran tlah brmula ..
" Ohh .. Kmu murid bru kn .. Sila msuk .. " cikgu jaesuk mngarahkn nya msuk ke class ..
" Nae .. " dara msuk ke dlm class lalu mnghdap para pelajar ..
" Prkenalkn diri kmu .. " cikgu jaesuk mngarahknnya mmprknalkn diri ..
" Annyeongg .. Sandara Park imnida .. You all can call me dara .. " dara mnampilkn senyuman lalu bow pd ksemua classmate nya ..
" Kmu blh dduk d sblh jihyo .. Song jihyo angkt tngan .." ckgu jaesuk mmanggil nma pelajar trsebut ..
" Nae ! Here .. Sini2 .." jihyo mmbuat muka blurr nya .. Lalu sandara mnuju ke tmpat dduk jihyo ..
" Hai .. I'm Sandara Park .. Call me dara .. Ntmy .." sandara dduk lalu mmprknalkn dirinya ..
" I'm Song jihyo .. Call me jihyo or mongji .." jihyo mmprknalkn dirinya lalu mnghadiahkn senyuman ..TBC ..
Notes : Mian pndek .. Hope enjoy reading .. >_<
YOU ARE READING
The Prince My Friend
FantasySandara - baik - comel - mnyayangi adik dan chingu2 nya - mnyimpan perasaan trhdap gd iaitu chingu namja yg prtma Gd - cool - baik - suka berahsia - putera - suka pda sandara dlm diam Thunder - adik sandara - kumpulan mblaq - trkenal d Hs - mnya...