At night
" dara ! Cheondong ...! Ank2 omma trun mkn ..." puan park mmanggil anknya ..
" Nae omma ... " dara sedikit mnjerit dr dlm biliknya ...
" omma knp pnggil cheondong ... thunder lhh omma ... " 😎 ... thunder dduk d krusi d mja mkn ...
" omma .. thunder .. my baby boy brother " dara dduk dsertakn senyuman ... 😘
" aishhh don't call me like that noona ..." 😠 thunder tdk puas hatii .....D rmh Dara gembira brsma kluarganya nmun dara tkut utk ke highschool utk keesokn hrii ...
-huarghhh xnkk trjmpa diaaa.. huhu... - getus hti dara ....
Keesokkn hri
" Hrap2 hrini xjmpa dia .." dara brsiap2 lalu trun ke bwh ..
" Noona ppalli kite da lmbat nii.." thunder yg tlh siap ...mnunggu dluar...
" Nae² .. Omma kmi prgi dlu .. " dara yg selesai mmakai kasut kluar mnuju ke kereta yg dipandu adiknya ..Skip ..
At school
Dara dan thunder mmasuki kwasan skolh .. Dara lega apabila tiada kelibat org yg dia ingin elakkn ..
" Dara !! " jerit minzy yg bru smpai brsama rkan² nya yg lain .. Bom hnya trsenyum mnakala cL mnggelengkn kpala mlihat telatah rkan nya ..
" Yah ige mwoya ... Jerit² .. Sakit tlinga .. " dara mnunggu rkannya utk ke klas brsama .. Thunder sejak tdi dh msuk klas ..
" Nth minzy kn suka jerit .. " kta cL dgn muka selamba ..
" Btul³ .. " bom mngiyakn ktakn cL .. Dlm prjalanan mreka ke klas Dara tdk sedar bhawa dia tlh dperhatikn oleh seseorg ..Sesampai di klas dara dan rkannya dduk d tmpt msing² .. Pmbelajaran mereka lncar sehingga wktu rehat ..
Wktu rehat
" Dara cpt la .. Lpar nii .. " minzy mmbuat muka seposen ..
" Korg prgi la dlu .. Sikit lgi nk siap salin .. Nnti aku g kantin korg g dlu order utk aku ... " dara msih mnyalin yg dtulis oleh guru english d ppan hitam ..
" okey .. Cpat tau jgn lmbt sgt .. " cL kluar klas diikuti minzy ..
" Cpt tau dara .. Nnti x mkn kau sakit perut .. " bom mngingatkn lalu mnyusul cL dan minzy ..Tiba-tiba
" Ehem .. X mkn ke .. " suara seorg namja mnegur dara dri arah pintu klas .. Dara yg mnoleh trkjut mlihat org yg mnegurnya ..
- OMAIGADDD ... Omma !! Bala dtg. . - dara yg selesai mnyalin mngemaskn mejanya ingin kluar cpt nmun trbantut apabila gd sang putera mnutup pintu klas nya ..
" Yahh .. Saya nk kluar la .. " dara yg tdk selesa dpndang oleh gd sedaya upaya mngelakk dr brtentang mta dgn nya ..
" Dh ade jwapan blm .. " gd brtnya smbil mmandang dara ..
" xde .. Saya xnk .. Saya nk focus study .. " dara mnundukkn wjahnya ..
" I dont care .. Meet at mall and give me your answer or else i gonna make u and your family suffer .. " selesai brkata demikian gd bredar dr situ .. Dara yg mti kata² kluar klas dgn rsa yg sukar dia sendiri tafsirkn ..- aku suka dia .. Tpi knp aku xnk trima dia .. Dia nmpk baik .. Tpi .. Aku x setaraf dgn dia .. - dara smpai di kantin mncri klibat rkannya nmun mlang nsibnya trlanggar seorg yeoja senior ..
" Yah !!! Kau buta ke !! .. Basah bju aku ..!! " yeoja trsebut mninggikn suaranya mmbuat smua yg brada di kantin mmandang mreka brdua ..
" Mian .. " dara mnundukkn bdan smbil mminta maaf ..
" Stephanie knp ni .. " seorg lgi yeoja prgi ke arah yeoja yg mninggikn suara ke arah dara ..
" Kau tgok tiffany ape budk ni buat .. " stephanie mncerlung mmandang dara ..
" Dah la tuu .. Dia x sengaja tu .." tiffany ingin mredakn kmarahan sepupu nya stephanie .. Dara sedari tdi hnya mnundukkn wjahnya ..
" Hoi kau ni x reti hormat ke senior kau hah .. " stephanie yg msih tdk brpuas hti hndak mnampar dara nmun dtahan oleh seseorg ..
" Jgn sentuh noona saya .. " thunder mnahan tgn stephanie dr mnampar dara ..
" Hishhh .. Sh*t .. Kau yeoja .. Hrini nsib kau baikk .." stephanie mrentap tgnnya lalu bredar ..
" Maafkn sepupu noona tu tau .. .." tiffany mnundukkn bdan lalu mnyusul stephanie ..
" dara kau ok x nii .." cL mmeluk dara ..
" Aku ok ... " dara mnjwab pndek ..
" Kau knp mcm ade msalah je .. " minzy brsuara diikuti bom ..
" Haah la dara .. Kau ok ke .. Smpai trlnggar senior .."
" Aku ok .. Jgn risau la .. " dara mnampilkn senyuman kpd rkannya ..
" Btul ke noona ok .. Ke ade yg gnggu noona .. " Thunder brsuara ..
" Aigoo i am really okey my dear brother and friends .. " dara trgelak kecil .. Lalu mncubit pipi thunder ..Nmun didlm htinya ..
- Haihh ... Why is my heart like this when that guy ... Erghh .. Im confused .. - getus hti dara .. Dr jauh seseorg mmerhti mreka ..
- You r my princess .. I'm gonna make you mine even i have to die .. - monolog htinya .. Ya org itu ialah gd sang putera ..
Tbc ....
Huhu siap juga akhirnya chap ni .. Mian .. Rin busy ff yg first .. X smpat update ff ni .. Btw tq kpd yg sudi bca .. Vote .. And komen .. Rin still new dlm pnulisan bru 2 bulan .. Harap reader and silent reader bgi semangat kt Rin .. Kk la .. Nnti ade msa Rin smbung next chap ..
YOU ARE READING
The Prince My Friend
FantasySandara - baik - comel - mnyayangi adik dan chingu2 nya - mnyimpan perasaan trhdap gd iaitu chingu namja yg prtma Gd - cool - baik - suka berahsia - putera - suka pda sandara dlm diam Thunder - adik sandara - kumpulan mblaq - trkenal d Hs - mnya...