Lovar att nästa del blir bättre :*
Det blev sent o Emelina gick in på snap igen. Hon var nyfiken på de sjukt snygga killen.
Hon såg att han skickat något o gick in i chatten.
Det stod hej o ett hjärta.
Hon svarade tillbaka hej.
Zac: 'va gör du då snygging?'
Em (Emelina) : 'sluta... Men typ inge.'
Hon fattade inte varför han kallade henne för konstiga saker hela tiden, de störde henne bara.
Zac: 'bra! För är hemma hos dig om 10.'
~Ems perspektiv~
What? Skulle den skumma snygga killen komma hem till henne om ett tag?
Jag gick till badrummet o förbättrade sminket en aning.
Sen bytte jag till ett par snygga vita jeans o en svart urringad tröja.
Jag var ensam hemma som nästan alltid. Mina föräldrar jobbar så konstiga tider...Precis när jag var klar knackade det på dörren under mig. Jag sprang ner för trappan o gick till dörren. Jag öppnade den o där stod en skitsnygg kille. Hans bil höll min sällskap på den stora asfaltsplanen. En svart o en grå svart av två olika märken.
-tjo, han tog handen o lutade sig men hjälp av den mot dörrlisten
-hey, en fråga? Varför kom du hit o hur fan hitta du mig? Jag var lite förvirrad.
-släpp in mig så berättar jag allt bbygirl.
Efter någon sekunds tvekande släppte jag in honom.
-jävlar!! Fan va lyxigt du bor! O ja som tyckte mitt hus var stort. Han kollade runt i hallen där man såg ut till den enorma vardagsrummet på ena sidan o köket rakt fram samt en korridor med stängda dörrar på andra sidan.
-haha tack. Jag log.
-o vart e ditt rum?
-har inge rum.. Jag flinade o försökte se hans reaktion.
-ee okej men vart bor du då? Han flinade.
-kom! Bor där nere. Sa ja o flinade.
Jag drog med honom ner till våningen under/källaren.
Det såg nyrenoverat ut med fönster nästan uppe vid taket så att de blev ljust. Det fanns ett stort rum med en säng osv, längre in fanns en tv o en stor svart lädersoffa. Samt en dörr in till ett annat rum bakom soffan.
-kom. Jag drog med honom till dörren som var bakom soffan.
-gissa vad som finns här inne.. Jag flinade åt honom när han kollade på mig med sina havsblå ögon.
-kanske ett badrum? Han log.
-nepp den ligger där borta vid trappan.
Jag öppnade dörren o ett privat bio rum syntes.
-coolt han log o kollade runt.Efter en stund satt dom bara i soffan.
-du ja vet inget om dig vem e du?
-Emelina? Jag kollade på honom o skrattade.
-vi kan säga massa saker om oss själva.
-visst men du börjar. Ja skrattade o log sen.
-sure, jag är 17år,flyttade hit för 3dagar sen, känner Ian eftersom han o jag är vänner sen vi va små pågrund av våra föräldrar, älskar även att festa o snygga tjejer som du. Han flinade o blinkade med ena ögat.
YOU ARE READING
Bara han..
Teen FictionHej!!! Detta kommer bara att bli ett test för att se om någon gillar de jag skriver En ny kille flyttar in i närheten av där Emelina bor. Så fort han fick tag på hennes uppgifter börjar han skriva med henne. Emelina vet knappt någon om killen. Han...