*1*

1.2K 4 0
                                    

Her sabah olduğu gibi bu sabahta geberesice martıların ciyaklama korolarıyla bu iğrenç güne başladım.

Tamam martıları bende seviyordum ama bu eve taşındığımdan beri onları boğazlayasım geliyor. Sabahın köründe bu nedir ya ciyak ciyak bağırıyorsunuz. Ha birde bağıracak saat olarak sabahın körünü mü buluyonuz? Başka bir zaman bağırın, ben uyandıktan sonra bağırın bok var bu saatte bağırıyonuz.

Yorganı aşağırıya tekmeleyerek yataktan çıktım. Boy aynamdan kendime bakınca şu tipimi Arda görse ayrılırız diye içimden geçirdim. (bu arada arda benim sevgölömmm kıskağnığğn tağammmı). Neyse az önceki cümlemin çünküsünü soracak olursanız çünkü şuan ben kendimi aynada bakınca zor tanıyorum. Ulan varya ben evlendikten bir gün sonra evlenceyem adam beni ilk gecemizden sonra boşar. Ya şu tipim iğrençç ya ıyyk saçım zaten her tarafa dağılmış dudaklarım kurumuş. Öff. Neyse. Dolapımı açtım ve üzerime bir pantolon ve üstünde adidas yazan  bi tişört seçtim. Altına da beyaz adidas ayakkbımı giyerim. Adidası seviyorum ya. Tam benim tarzımı yansıtıyo abartısız ve spor. Üstüme kıyafetleri geçirdikten sonra saçımı atkuyruğu yaptım. 

Ayakkabımı da giydikten sonra hazır olduğuma karar verdim. (Makyaj yapmıcanmee diye soruyosanız ben makyaj yapmam) Zaten hayatımda hiç makyaj da yapmadım. Makyaj yapmayı da sevmem zaten one be yüzlerini boyuyolar resmen. pehh

Hem ben makyajsız da gözölöm deme canlarım?

Bok güzelsin.

İç sesim çok acımasız çıktı. Ondan da böyle bir yanıt beklerdim zaten. Lanet iç sesimi siktir ederek mutfağa gittim. Mısır gevreğimi masaya koyup yedikten sonra çantamı alıp dışarı çıktım. 

Porsche'me bindim ve kısa bi süre sonra okula vardım. 

Porsche'mi park ettim ve indikten sonra okula vardım. Önümdeki manzarayı görünce ağzım açık kaldı.

Arda ve Lara orospusu öpüşüyorlardı. Hemde tutkulu. Lan ben sevgilimden daha ilk öpücüğümü alamadım elin kızı Arda'cıkımın dudaklarını sömürüyo. Daha fazla dayanamadım ve onların yanına gittim. Arda beni farketti ve kızı itti. Sonra yanıma geldi ve işte başlıyoruz klasik aşk cümllelerine. Diyeceklerini tahmin edebiliyordum. Sevgilim aşkım sensiz yaşayamam manolyam falan dicek (manolya ardanın bana taktığı isim parfümüm manolya gibi kokuyomuş o yzden böle diyo). Nese yanıma geldi önümde diz çöktü. 

Herkesin bir 'OOOOOOOO' dediğini duyar gibiyim ama bana yapmacık geliyo bu hareketleri.

''Aşkım manolya kokulum yanlış gördün anladığın gibi değil''

''Arda bana klasik aşk cümlelerinle gelme yapmacıksın ve senin canım cicim kelimelerinle bu yaptıklarını affedeceğimi sanma''

''Ama birtanem anlamıyorsun''

''Arda bitti tamammı BİTTİ'' dedim ve tam gidecektim ki orospu Lara'nın sesini duymamla arkama geri döndüm.

Lara'yla lise 1. sınıftayken kavga ettik. Kendisi beni kıskanıyor. Benim takıldığım  gruplarla kişilerle takılıp benim sevgililerimle kendisi çıkmak istiyor. Kısacası kafayı bana takmış durumda ve niyetini cidden anlayamıyorum. 

O cırtlak sesiyle düşüncelerimi siktir ettim ve onun dediklerine kendimi verdim.

''Hani ben senin aşkındım arda, hani bensiz yaşayamazdın, Eylül gelince beni hep bir kenara siktir ediyorsun'' dediği an beynimden vurulmuşa döndüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Benimsin!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin