Kedves Luca
Azóta kezdem így a naplómat írni ,amióta Lucát a legjobb barátnőmet elrabolták. Nem is tudom miket élhet át! De jobban félnék, hogy boldogulna Kitti a másik legjobb barátnőm. Mi hárman mindig együtt voltunk és minden titkunkat megbeszéltük egymással. A szüleink és úgy általában mindenki szerint, aki ismer minket, furák vagyunk, visszahúzódóak és csak egymásra számítunk. Többet ér mindhármunknak a barátság, mint a család, mi egymásnak vagyunk a családja. Elég rejtélyesek is vagyunk, sok kalandban volt már részünk. Lucát 2 hete rabolták el, már a rendőrség is felkutatta az egész országot. De senki nem bukkant rá. A tv-ben is mindig ez a hír folyt. Luca szülei, mintha nem is élnének, nem keresik a lányukat, csak a házukban sírva sajnálkoznak. Nem bírom már sokáig Luca nélkül.....
Kitti (a szerk.)
Már említettem a digitális naplómban, hogy Lucát elrabolták. Valószínűleg azért, mert baromi tehetségesen rajzolt. Ebben a városban (Hellysben) sokan eltűntek már. A szüleim el is akarnak költözni, de én mondtam, hogy addig nem költözök sehová míg a barátnőim itt élnek. Suli után délutánonként Emmával szoktam „bandázni", ahogy az osztályfőnökünk mindig mondja, hogy mi együtt bandázunk, mintha összelennénk nőve. Még az is jobb lenne! Legalább Luca is velünk lenne!!
Luca (író deák)
Azért én vagyok az „író deák", mert nagyon jól rajzolok és írok. (könyveket, regényeket) 2 hete raboltak el... Két fekete kapucnis kb. 25 éves férfi. A kapucnijukat nem vették le, szóval fogalmam sincs kik. De a hanglyukat már valahol hallottam. A Parkból raboltak el, késő este, már senki se volt ott. Elég rejtélyes vagyok nem szeretek a magukba forduló szüleimmel lenni, a lányoknak este 8 előtt muszáj haza menniük, ezért esténként a Parkban szoktam rajzolni. Nem szoktam félni,nem vagyok az a fajta, de aznap éreztem, hogy valami nem stimmel...
Sziasztok! Ez az 1. része a sztorimnak, remélem van, akinek tetszik :) Sajnos nem tudom, hogy kell betűtípust változtatni. Worldbe kezdtem és ott egy írott betűstílust találtam és szürke hátteret, ami szerintem illik a történethez.
YOU ARE READING
K.E.L
Mystery / ThrillerEz egy rejtélyes történet lesz, középpontjában emberrablás áll. 3 főbb szereplő van, akik szemszögeiből élhetjük át a történetet.