Untitled Part 2

9 1 0
                                    

Kitti (a szerk.)

Reggel korán keltem, hogy átnézzem az irodalmat. Felelek, hogy stabil 3-mas legyek.Tudom, nem vagyok valami hű de jó tanuló. Emma se. Hármunk közül Luca. Ő szokott nekünk segíteni, pedig pont az ő szüleit nem nagyon érdekelné, ha rossz tanuló lenne. Őket kizárólag saját maguk érdeklik. Felvettem egy fekete converse-t, hozzá egy feketés sminket alkottam (ha már nincs annyira kézügyességem, a sminkeléshez van) és a szokásos gatyám vettem fel egy rövid ujjú sötétkék pólóval. A ház előtt már várt Emma, hogy a szokásos régi rozzant házak közti elrejtett úton menjünk. A suliban 4-esre feleltem. Meg voltam magammal tökéletesen elégedve. :D

Kedves Luca

Itt egy kép rólad. Fura lehet, hogy most neked írom a naplóm, és rólad teszek be képet, de annyira szeretlek!

A közösségi oldalakon nem vagyunk fent, de Lucának van egy külön oldala, mert nagyon tehetséges. És ott van fent róla az a kép. Igen talán ő közöttünk a legvagányabb. Én vagyok a legtitokzatosabb. Kitti, a leg.... (na, jó, nem tudom). Talán ő a legbarátságosabb. Már fiúja is volt Karesz. De azt mondta semmi nem volt köztük, csak azért jöttek össze, hogy legyen valakijük és az indok az volt, hogy mindketten szeretik az Odaátot.

Kitti (a szerk.)

Most már berakok egy képet a naplómba a lányokról. (Én nem szoktam olyanokat mondani, hogy a csajokról), nem vagyunk ilyenek. Minden tini lánynak van a naplójában a barátnőjéről vagy a fiújáról pár  kép, legalábbis a filmekben. Csak az a gond, hogy Lucáról egy képem van, az oldaláról, Emmáról 2 egy olyan, hogy szelfizik és egy normális. Azért van ilyen kevés kép rólunk, mert, mint már említettem (azt hiszem), hogy mi ilyenek vagyunk. Nem szelfizgetünk, mint a több ezer lány a világban, hanem az ellentétje vagyunk nincs egymásról képünk! Tudom ez elég szomorú, de nem is kell nekünk, így is tökéletesen elvagyunk. Az én telómon szerintem belső kamera sincs.........megnéztem, van. Na jó, a képeket akartam beilleszteni. (ugye nem beragasztani, mert digitális naplóm van)

Húú fura, hogy Emma hord ilyen cuccokat. Na jó magamról is beteszek egy képet, ha már a skacokról.

Igen kicsit átlagosnak nézek ki, de belül korántsem vagyok az!

Luca (író deák)

Egy pincében ébredtem fel, azt hiszem bedrogoztak. Elég nagy ez a helység,szürke fal és padló vett körül, ami lássuk be nagyon kemény anyagból van, csodálom, hogy eddig nem keltem fel a fájdalomtól. Sajog az egész testem, még sose gémberedtem el ennyire. A szoba egyik sarkába volt hányva (bocsánat a kifejezésért) egy faágy és egy fekete szekrény (gondolom egykor még valaki ruhát tartott benne.) Ezzel a sarokkal párhuzamosan levő falon semmi se volt, csak néhány szög. A harmadik falon egy ajtó (természetesen lakattal, az elrablóim nem hülyék),a negyedik falon néhány színes! polc. Mások teljesen megdöbbenve néznének, ha elmondanám nekik, hogy nem félek. Minden könyvben és filmben az elrabolt lányok halálra rémülnek, de én tudom, hogy van annyi kreativitásom, hogy kijussak innen vagy Emma és Kitti tuti értem jön. Kitti biztos nem jönne rá, hol keressen, de az akaraterő megvan benne, Emmában meg bízom. Szépen sorjában végig gondoltam milyen lehetőségeim vannak és úgy döntöttem, ha már telefonozni nem tudok (nyilván elvették) és kijutni se ezen az ajtón, elkezdtem azzal a pár bútorral berendezni a koszos pincét és kitakarítani a sálammal (ha már más rongyom nincs.)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 02, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

K.E.LDonde viven las historias. Descúbrelo ahora