B.I : HARGHHH *terkejut*
I.M : Kau pahal
Mino : Wonu?..... Mimi?
MinGyu : *tgok Mimi ngn Wonu kluar dari kereta* *smirk*MinGyu POV
Hyung, dah dapat dia... aku sepatutnya ikhlas tapi kenapa aku cemburu sangat bila tgok diorg berdua-duaan? Please MinGyu!! Jangan kacau diorg.. masih ramai lagi yeoja kat luar sana.
End POV
-Gym Skolah-
B.I : Hmph... cenni.. disebabkn ni.. aku tambah lagi 2 club, club Vocal and Dance. Hmph aku senanya.. tak suka nk cakap benda ni tapi cikgu suruh jugak..
Hoya : Cepatlah!
B.I : (mamat nih!) Cikgu suruh kemas satu skolah... masing² ada group masing².Setelah 20 minit.. MinGyu, Wonwoo, Mimi, Hoshi dan Binnie menjadi satu kumpulan untuk membersihkan store sukan di belakang sekolah.
Binnie : Yeayyy Unnie *hug Mimi*
Mimi : Kau lagi *tepis tangan Binnie*
Binnie : Unnie~ Mianhae
Hoshi : Sunbae, Binnie tak salah~ Sir. Junjin yg tukar. Jangan la marah dia Sunbae-nim
Mimi : ouh. Haha nae
MinGyu : Dah jom gi store. Kang tak siap.. bermalam plak kita kat skolah.
All : hahaha ok ok-STORE SUKAN-
Mimi : Kotornya!
Hoshi/Binnie : haaasyium *bersin*
Mingyu : Sweet plak korg bersin sama² hahahaWonwoo mula mengemas bahagian atas. Semasa Mimi menarik satu kayu hoki di bahagian atas.. tiba² banyak kayu hoki terjatuh di atas Mimi tetapi sempat dihalang oleh Wonwoo. Banyak darah yg mengalir dari kepala Wonwoo dan dia mulai rebah dan pengsan. Mimi terkejut. Dia pun pengsan dalm dakapan Wonwoo. Hoshi, Binnie dan MinGyu terus berlari ke arah mereka. Hoshi segera meminta bantuan dari kumpulan yg lain.
-HOSPITAL-
Mrs. Jeon : Macam mana ank saya?
Doctor : Dia masih kritikal.. harap puan bersabar yeEomma Mimi cuba meredakan tangisan eomma Wonwoo.
Mrs. Kim : Sabarlah awak~
Binnie : Annyeong haseyo. Ahjussi.. Mimi macam mana?
Mrs. Kim : Mimi? knp dgn dia?
Binnie : Dia kn kemalangan sama juga mcm Wonwoo. Ahjussi tak tau ke?
Mrs. Kim : Jinjja???
Mrs. Jeon : Apa dah jadi sebenarnya?
Binnie : mcm ni.. kami disuruh mengemas bahagian store sukan belakang sekolah. Mimi mengemas bahagian ats tapi tak sampai, dia ambil hujung kayu hoki yg dia nk kemas. Tiba² semua kayu yg ada dekat ats tu terkena dia dgn Wonwoo. Tapi Wonwoo paling teruk sbb dia cuba lindungi Mimi.
Mrs. Jeon : mcm tu rupanya...
Jungkook : Eomma!! Hyung eodiseoyo?
Mrs. Jeon : dia masih dalam keadaan kritikal
Jungkook : *sebak lalu menangis*
YOU ARE READING
Rapper's Love
RomanceMimi seorg Queenka yg Gangsters di sekolahnya. Pada hari di mana dia telah terjatuh dia atas badan Wonwoo Mimi mulai jatuh cinta dgn 'Mamat Dingin' nih. Ntah mcm mana dia boleh Cinta ngn mamat tuh. Nk tau? jom baca!!