~ First Part ~

112 12 1
                                    

Bunyi bising yang terlalu kuat di basement telah menyebabkan Suga menjadi runsing ,

" Aaaaaa !! Hajima , terlalu kuatlah ! " tengking Suga .

" Sabarlah nak ... nak buat macam mane , dah perkara ni akan berlaku setiap kali audition ni diadakan " tenang Jimin sambil menepuk bahu Suga .

" Nah , hyung ambil air ni minum . Mungkin hyung akan lebih tenang . " kata Jungkook sambil menghulurkan air kepada Suga .

" Aaa , gwenchana . Aku tak apa - apa , gomawo . " balas Suga .

" Dah lah aku tak boleh nak practice untuk buat lagu solo aku ni .... pening dah rasanya . Dah aku nak balik asrama dulu nak tidur . "

"Nae , suga hyung . Kami akan cakap dekat manager hyung yang hyung pening , ok ! " balas V sambil membuat pose 'V' .

" Suka hati korang lah nak cakap apa-apa pun. "

" Bye ! " balas semua ahli BTS .

Ketika Suga di koridor ,

" Aduh , ahh sakitnya ... " jerit perempuan tersebut .

" Aaaa ... Yaa ! Kau takde mata ke !! " tengking Suga sambil mengurut dadanya yang sakit akibat dilanggar oleh yeoja tersebut .

"Josonghamnida ( saya mintak maaf ), na jinjja-jinjja ( betul-betul ) tak tau yang ada orang di depan saya . Saya agak berdebar untuk audition ni. " kata perempuan tu sambil menunjukkan muka yang bersalah kepada Suga .

" Bo , ada aku kesah ? Ga ! ( pergi )Tepi lah kau . " balas Suga dan beredar dari tempat itu dengan melanggar bahu yeoja tersebut .

" Cik , giliran cik sekarang ni . "

"Oh , nae arraseo. " sambil memasuki ke bilik ujibakat tersebut .

Dup Dap Dup Dap

Jantungnya bagai nak meletup akibat perasaan gelisah.

" Ok , perkenalkan diri dan kita boleh mula " kata salah satu juri - juri tersebut .

" Nae ... Ahn Hee Yeon imnida , boleh panggil saya Hani . Saya akan menyanyikan lagu ' You are my everything ' dan ' Always ' daripada OST Descendant Of The Sun . " terang yeoja tersebut dengan wajah yang manis .

Uji bakat itu pun bermula . Hani menyanyikan lagu - lagu itu dengan bersungguh - sungguh di depan juri - juri . Akibat daripada itu , Hani dapat menjadi pelatih di situ selama setengah tahun.

-bersambung-

Love Starts From Her Voice (Complete)Where stories live. Discover now