~ Part 3 ~

68 8 1
                                    

Ketika Hani ingin memasuki kelasnya , langkahnya terhenti depan pintu kelas . ' Dia tak datang ke ... aku ni teruk sangat ? ' bisik hati Hani sambil memegang pipinya yang gebu itu . " Woi , tepilah ! " jerit sekuat hati Suga . Hani terkejut beruk dekat situ . Malu gila toqq !! Hani melabuhkan punggung di kerusi nya dan memulakan bicara . "Uhm..Suga...","Shh!!Hajima,aku taknak bercakap dengan kau." belum sempat Hani nak cakap , Suga dah menyampuk . Suga beredar dari kelas tersebut untuk membeli air pada mesin tin air di sebelah kelasnya .

" Ehem , annyeong Hani , Seolhyun imnida dari AOA . Mesti awak kenal kan ? " kata Seolhyun sambil duduk di belakang tempat duduk Suga ."Nae , saya kenal . Waeyo ?"."Macam ni lah , Kau boleh tak tinggalkan  sekolah ni demi kebaikan Suga ?"balas Seoulhyun dengan megah."Waeyo ?" tanya Hani dengan risau . " Kau dah menyusahkan semua orang kat sini termasuklah aku . Jadi , kau ambil sajalah nasihat aku ni " sempat Seolhyun menepuk bahu Hani sebelum beredar dari kelas itu . Kelihatan air mata Hani mula gugur di pipinya . " Tak sangka baru dua hari aku ada kat sini dah kena macam ni sob sob " nangis Hani sambil menutup muka sembab nya seperti orang tengah tidur . Ketika Suga hendak masuk ke kelas , langkahnya terhenti apabila melihat Seolhyun bersembang dengan Hani sehingga membuat Hani menangis  . " Aku dah agak dah pasti kau akan jadi macam ni . "genggam erat buku lima Suga . Ketika Seolhyun keluar dari kelas , Suga menarik tangan Seolhyun ke tempat yang agak lapang . " Hey..hey..you minat kat I ke , sorry lah you're not my taste ok ..." kata Seolhyun sambil melepaskan tangan Suga . "Oii perempuan , kau tolong cermin sikit diri tu kalau kau cakap aku ni nak kat kau . Aku rasa pasti aku akan ada ramai haters nanti ." Marah Suga ." Wah Suga , how dare you ! ","Yes , I'm dare . Why ? " balas Suga . " Apa yang you nak dari I ni ?"tanya Seolhyun dengan gediknya ."Aku nak bagi warning dekat kau supaya jangan ganggu Hani , kau faham ! " balas Suga . " Wow i ingatkan you terseksa bila duduk sebelah budak nerd tu","Hey don't call her nerd ! Nae , memang aku terpaksa duduk sebelah Hani sebab apa .. aku tak sanggup tengok dia kena buli dengan perempuan sehina kau ni ." kata Suga . Seolhyun yang ingin beredar dari tempat tu , berbisik kat telinga Suga. " I tak boleh bayangkan kalau ada berita keluar mengatakan yang you dengan budak nerd tu bercinta . So sweet ."kata Seolhyun lalu beredar dari situ . " Nae , memang aku suka dekat Hani tapi aku taknak endahkan hal ni ."kata Suga dengan rasa bersalah .



Love Starts From Her Voice (Complete)Where stories live. Discover now