Disparitia fetei

14 3 1
                                    

 Totul a inceput pe vremea marelui razboi dintre cele doua lumi Infern si Paradis pe atunci marele Arhanghel Mihai impreuna cu Zeita Lilith au dat nastere a doi copii Yuki si Zerfe . In urma razboiului cele doua lumi au fost separate si asfel cei doi frati despartiti la nastere, fetita impreuna cu tatal iar baiatul cu mama. Dupa 100 de ani Lucifer Printul Infernului si-a ridicat propiu imperiu crescandul pe micutul Zerfe ca pe propiu fiu invatandu-l ca ura este cheia pentru obtinerea puterii . In paradis lucrurile stateau cu totul alt fel Yuki se bucura de toata dragostea tatalui ei si invata cum sa fie un inger cat mai bun si puternic . Dar totul s-a schimbat intr-o zi pe cand Dumnezeu conducea Paradisu, Yuki a fost mereu atrasa de createa lui si tot ce tinea de ea , auzind multe povesti de la tatal ei devenea din ce in ce mai curioasa pe zi ce trecea despre aceel taram numit pamant . Plimbandu-se prin gradina pe trotuarul pavat cu aur se uita in jurul ei era plin de flori rosii , galbene ,mov aveau toate culorile ,dar fusese atrasa de ceva mai special iar cum din fire era curioasa se indrepta spre aceel lucru , o voce se auzi din, spatele ei Yuki stai ! Se opri isi intoarse privirea nu era altul decat propiul tata , se uita mirat la el si tonului vorbit ,apoi zise : Da tata s-a intamplat ceva ? -Yuki sti destul e bine ca nu ai voie sa te apropii de aceea fantana ! - Dar de ce ? de ce e aceea fantana este singuru lucru interzis din tinutul nostru ? - Am incheiat discutia ! zise tatal sau nu putea sa ii zic ca langa aceea fantana se afla un varcolac care pazea cunostintele binelui si raului un adevarat monstru ... Dar cu toate avertizarile tatalui ei fata nu a ascultat si intr-o alta zi se indrepta asigurandu-se ca nu este nimeni prin preajma plina de emoti pasea cu pasi inceti spre aceea fantana atat de frumoasa dar interzisa se aplecase dar tot ce vedea era o apa cristalina si limpede . Dintr-o data doi ochii rosi aparura in apa si apa devenea din ce in ce mai nelinistita atunci fata s-a speriat a facut doi pasi mai in spate si a cazut in fund , in fata ei aparuse un lup doar ca intr-o forma mai mare , apoi speriata a inceput sa o i-a la fuga si sa tipe dar deageaba aceel lup a prins-o si a tras-o in fantana . In camera de tron Dumnezeu simnti prezenta lupului si disparitea fetei la fel si tatal ei cand merse dupa ea fusese prea tarziu fata disparuse ... Pe cand Zerfe se antrena intr-o padure plina de copaci fara viata a simntit o durere in suflet si se intreba ce e cu aceea durere cu aceel sentiment dar Zerfe , Dumnezeu si Mihail nu erau singuri care simntise disparitia fetei ,incepand sa rada din ce in ce mai tare ,apoi o femeie se apropia spre el -Ce este print Lucifer ? -Yuki a disparut din Paradis acum este momentul nostru draga mea ! 

 Sfarsitul Primei Partii..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 28, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RefugiuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum