not

64 5 1
                                    

Biliyorum bunu fazla kişi okumuyor ama olsun. Söyleyeceklerim içimde kalsın istemedim.Ayrıca biraz saçma anlattım gibi geldi ama bunun için başka bir zaman utanabilirim şimdi sırası değil.

Herneyse.

İlk olarak yataktan çıkman gerek.Evet bunu yap çünkü dışarıda ne kadar kötülüklerle dolu olsa da iyi şeyler de var.

İkinci olarak sürekli kendine acı çektirmeyi kes. Şu an üzgün olduğun hayatın boyunca üzgün olacağın anlamına gelmez,giderek azalacaktır.

Üçüncüsü ve en önemlisi geliyor,dikkatli oku!

KENDİNİ SEV!

Kötü biri olduğunu ya da çirkin olduğunu düşünme. Sonuçta hepimiz insanız. Hata yapmadan bir şeyleri öğrenemiyoruz.Önemli olan yaşadıklarından ders çıkarıp hayatını ona göre tekrar şekillendirmek.

Seni üzmeye çalışan ya da üzen insanları umursamamaya çalış. Eninde sonunda onlardan kurtulacaksın. Canının yanmasına ne kadar dayanabilirsin ki?

Bunu yazmaya başladığımda kendimi %95 oranında kötü hissediyordum. Şimdi ise bu oran %65 'e düştü. Bu hoşuma gitti.

Çoğu zaman kendimi öldürmeyi düşündüm. Ama ne anlamı var? Tanrı ya inancım yok bu da demek oluyor ki öldükten sonra bir şey olmayacak. Ben mezarın altındayken onlar yaşamaya, mutlu olmaya devam edecekler. Yani gerçekten bir kaç insan için vazgeçmeye değer mi?
Ben değmediğine karar verdim.

Gelelim ebeveyinlerimize...
Insan ailesini seçemiyor be. Alkolik bir babam var ve bununla yaşamak zor. İçtiğinde yerde tavşan gibi gezen biri. En azından üniversiteye gidene kadar dayanmam gerek. Yani demeye çalıştığım bunun hakkında yapacak pek bir şeyimiz yok.Üzgünüm.

Neyse konumuza tekrar dönelim.
Demeye çalıştığım hiç birşey için geç değil. Ben ocağın sonunda 16 olacağım.Sırf şu ana kadar kötü şeyler olduğu için bütün hayatım berbat bir şekilde geçeceğini söyleyemem. Önümüzde uzun bir ömür var. Ortalama bir insan 60 yaşına kadar yaşıyor. 40-50 sene var diyelim. Hepsi de berbat olamaz değil mi?

Bu yüzden nefes almaya devam etmemiz gerek.Yataktan çıkıp mutlu olmaya çalışmamız gerek.Bütün gün somurtarak oturamayız.Biraz da bizim yaşamamız gerek.

Broken HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin