huj 27

59 3 15
                                    

No więc siemano kolano~

~Aktualnie szkolę się na egzorcystę, który zabija tytanów w liceum Szczytu Nadziei w klasie 3-E~

Nie wiem czego chcesz się dowiedzieć na mój temat, może tego, że mam bardzo spaczony mózg lub tego, że jestem pizdokleszczem jak Oikawa?

Ale nie powaga... Ta postać mnie odwzorowywuje.
Zboczona dziewczyna z myślami jak u 6-latki, która ma 14 lat i boi się małych piesków, które wyglądają jakby miały cie pożreć tu i teraz (hyhyhyh taką minę ma Oikawa czasem ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Dżakej plz, nie dżekej~

Oikawa, Tooruconda, Jackey, Yuke, Kapral - jak ci wygodniej CX

Pewnie i tak nikt tego nie czyta i gitara siema XD

Jak ci się nudzi możesz poczytać komentarze jakie pisze... NIE ODPOWIADAM ZA URAZY PSYCHICZNE!

Moje opowiadania są do bani, piszę bo mi się nudzi, bo chcę by jakaś osoba miała frajdę, bo lubię gdy ktoś jest szczęśliwy, bo lubię gdy mnie chwalą ^^

Jak coś jeszcze potrzebujesz napisz na tablicy, Elo~Dokładnie nie wiem, ale to chyba piwnica Tooru ( ͡° ͜ʖ ͡°)Dołączyłluty 3, 2015 website:facebook:ZWOLENNICYUDOSTĘPNIJ PROFIL Ostatnia Wiadomośćpaź 21, 2016 10:37AMJestem szczęśliwym dzieckiem, które nie ma stalkera! Yay ^^
Opowieści autorstwa Człowiek Łoś c:10 Opublikowanych Opowieści 31 13 2Kilka punktów dzięki, którym będziesz mieć chorą satysfakcję, że masz zniszczony mózg, oczy czy co tam jeszcze c': 1.7K 294 44La, żale itp. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czasami może być bardzo zboczenie itp ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) 855 71 8Nie tłumaczę, piszę własne (WTF? Każdy to wie idiotko xdd) Nie patrz aktualnie na pierwszy rozdział xd #53 in opowiadanie (26.10.16r.) 13.6K 1.7K 96#285 w losowo (niech się na tym zatrzyma O.O) (23.08.2016) #256 (rze co?) (26.08.2016) WTF?! Enyłej, książka ta z głupim humorem jest przeznaczona dla ludzi o słabych nerwach (gincie XDDDD)

Rżyćiowo.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz