Het was zondag ochtend. Rachel was de hele nacht wakker van de adrenaline. Ze had een date met de leukste jongen van school. Ze kon het niet geloven. Haar zus hielp haar met het uitzoeken van de perfecte outfit en make-up. Samen waren ze zaterdag naar de stad gegaan om nog leuke dingen te halen. Alles moest perfect zijn. Hij had wel de perfecte dag uitgekozen. Het was prachtig weer. De zon scheen en het was 20 graden, waardoor ze dat leuke jurkje aan kon wat ze de vorige dag had gekocht. Haar enthousiasme was heel erg groot. De perfecte dag met de perfecte jongen en de perfecte outfit. Deze dag kon gewoon niet stuk. Na een heel aantal uren aan haar outfit hebben te gezeten, ging uiteindelijk toch die verdomde deurbel. Ze vloog praktisch naar de deur en deed open. Daar stond hij in een mooie outfit, met zijn mooie donkere haren gedaan en een picknickmand in zijn hand. "Wauw, wat zie je er mooi uit" Zei hij, zijn ogen uitkijkend naar Rachel. "Thanks.." Antwoordde ze verlegen. "Zullen we dan maar gaan?" Vroeg hij zijn hand uitreikend. "Ja is goed. Mam, Pap ik ben weg" Schreeuwde ze naar boven. "Veel plezier schat!" Antwoordde haar ouders in Cor. Ze nam zijn hand twijfelend aan. "Ik bijt niet hoor!" grapte hij. Ze lachte en deed de deur achter haar dicht. Samen liepen ze naar zijn scooter en stapte op. Ze reden naar een prachtig park in de buurt van Utrecht. Daar gingen ze op een beschaduwde plek zitten, maar waar toch ook zon was. Hij zette alles neer en pakte de mand uit. Samen gingen ze eten, praten en lachen. "Weetje? Toen ik je voor het eerst zag, wist ik niet wat ik zag." zei hij opeens. Ze keek vragend naar hem. "Niet op een slechte manier" Lachte hij zenuwachtig. "Toen jij dat hardop zei, was ik eerst geshocked. Ik wist niet dat zo'n mooi meisje mij leuk kon vinden." Rachel bloosde toen hij dat zei. "Ik had ook nooit verwacht dat jij me zou uitvragen" Gaf Rachel toe. "Toch deed ik het" Grapte hij. ze lachte naar hem. Wat had zij nou gedaan om zo'n leuke jongen te verdienen. Ook al was het nog niet officieel. Ze wisselde verhalen uit over hun leven en moeilijke gebeurtenissen. Ze rende wat rond in het park, liepen hand in hand, alles wat je doet op een date in een park. Het was tegen zeven uur aan. "Het word al donker, ik denk dat het beter is al we terug gaan." Stelde Renoulds voor. Ze knikte. Samen reedden ze naar huis. Renoulds zette haar af bij haar huis. Toen ze voor de deur stonden draaide ze zich naar elkaar toe. "Dus..." Zei Rachel. "Het was heel gezellig" concludeerde Renoulds. Rachel knikte. Ze keken naar elkaar en deden een stap dichterbij. Ze keken elkaar in de ogen. 'Dit is je kans, nu moet je haar zoenen' Dacht Renoulds. Ze kwamen steeds dichterbij elkaar en deden hun ogen dicht. Hun lippen raakte elkaar. De kus leek wel een eeuwigheid te duren. De vonken spoten ervan af. Toen ze moesten ademhalen, keken ze elkaar aan. "Nou dat was zeker gezellig" Reageerde Rachel. Ze gaf hem nog een kus op de wang en liep naar binnen. "Ik zie je morgen op school" Zei ze zwaaiend. Ze deed de deur dicht en Renoulds reed naar huis. Dat was zeker een geslaagde date.